För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Och inget plus?
Samma sak har hänt mig, detta var första månaden som jag fick positiva äl-test innan har det varit negativt trots att NC förutspått ÄL. Har inte älflytningar varje månad heller (iaf inte märkbara). Ska köra med äl-test i Augusti också skulle det inte bli något positivt kommer jag vända mig till vården, ingen idé att vänta.
Alltså jag blir knäpp!
Trodde att jag fick mens bim +3. Hade dock inte alls lika lång mens som jag brukar och inte alls lika mycket mensvärk. Nu fortsätter det dock att småblöda lite då och då.. Inte som vanlig mens, utan mer slemmig (ursäkta...) och mer ljusröd. Kan någon förklara vad som händer?! Tidigt missfall, vanlig mens eller möjligtvis gravid?? Har ej ont, men känner inga gravidsymtom...
Jag skulle nog tro vanlig mens. Brukar du ha regelbunden och stabil mens? Kemisk grav vet jag inte så mycket om, känns som att det är en befruktning som en fastnar och därav inget hcg och kroppen när som vanligt med mens då den typ inte riktigt märkt att den haft en befruktning.... Eller? Jag hade nog prickat in nästa cykel... Och tänkt mens nu. Lycka till!
Testade i morse med BIM +2/3. Tror det blev ett sådant där spökstreck. Vad ska man tro? Göra ett till test?
Ja nu får vi hålla tummarna nog för att det inte blir som man tänkt sig, men såhär hade jag aldrig trott... jag är ändå glad att jag väntade ut den dagen då sambon sa att "nu vill jag att vi ska bli fler" , det var en så mäktig känsla att nu är vi redo nu vet vi vad vi önskar...
Tack för ditt svar. Både skönt och tråkigt att höra nån mer som har det så. :/ Hur går det för dig?
Ja borde ha Äl nu i dagarna så vi myser på för fullt så hoppas vi de tar sig o stannar denna gången. Ja ska campa med mamma o pappa från fredag och en vecka framåt. Kan man ta sig ett glas vin då och då innan Bim? Dom vet inte om attt vi försöker bli gravida igen.
Förstår dig precis, när jag och min sambo träffades ville han knappt ha barn och isåfall väldigt sent. Nu senaste året är det nästan så att han pratar om det mer än mig..och den känslan är ju helt galen. Nu längtar vi tillsammans och det känns fint på något sätt.
Min mens kom precis (äntligen eftersom testet ändå var neg.) Får se hur det blir nästa månad, ska vara noga med äl-test iaf och hoppas på att det blir utslag. :)
Verkar gå åt pipsvängen den här gången också.. Molvärken är borta. Brösten ömmar visserligen fortfarande. Men från svagt men ändå synbart plus på Testlagrets på ÄL+9 & 10, till knappt synbart på PE och CB idag på ÄL+10.. Ytterligare en kemisk graviditet verkar det som..
ÄL+9 & 10 (här torkat)
Idag ÄL+12..