• Sonaten

För oss med bim JULI 2017

MollyBuz skrev 2017-07-16 14:01:41 följande:

Ja borde ha Äl nu i dagarna så vi myser på för fullt så hoppas vi de tar sig o stannar denna gången. Ja ska campa med mamma o pappa från fredag och en vecka framåt. Kan man ta sig ett glas vin då och då innan Bim? Dom vet inte om attt vi försöker bli gravida igen.

Nej, ingen alkohol innan Bim. Du får väl skylla på något annat, att du ska ta en vit vecka eller vad som helst om du inte vill skylta. Köp med annan trevlig dryck.
  • Sonaten
    Norrlandstjejen skrev 2017-07-20 08:43:35 följande:

BIM + 4 idag :). Såååå glad och pirrig just nu!
    Nu hoppas vi verkligen att det här kommer gå bra hela vägen. Känns overkligt att plussa på första försöket när det tog 8 månader med första barnet :). Men ibland lyckas man pricka in.

Grattis alla som plussat i tråden och ni som kämpar: fortsätt kämpa! Ge inte upp! Helt plötsligt kommer plusset!

Grattis! Vilken fin bild :)
  • Sonaten
    TouchOfRed skrev 2017-07-20 23:14:50 följande:

BIM idag men ingen mens än. Mår illa och har lite annorlunda flytningar men inget blodigt än iaf. Så jag håller tummarna! :) Har klickat hem gravtest som bör anlända imorgon så jag får väl hålla mig under dagen så jag kan testa på em ;) spännande!

Hur har det gått? :)
  • Sonaten
    crx skrev 2017-07-21 21:07:08 följande:

Hej!

Jag har ingen aning om bim nu. Blev kaos i kroppen efter en MA i mars + skrap.

Blödde 10 v! Ett par v efter det fick jag en blödning (kanske mens?) men nu i förrgår fick jag ännu en liten blödning, knappt 2 v efter.

Tog ett predictor early igår.... vad tror ni...? :S

Jag kan inte det testet? Ska det möjligen vara ett streck till vänster om det röda? Möjligen en antydan om man har lite vilja. :)
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017