• Qem

För oss med bim JULI 2017

Hallå! Hoppar in här. Är 27 år och på tredje försöket med andra barnet nu, kör på med babyplan-ältest som än så länge visar ganska negativt, inte blankt, men har haft ett svagare streck där i 1,5 vecka... Borde enligt appen haft äl idag, men den verkar inte infinna sig, om nu inte testen visar fel...

Någon som varit med om att de visat negativt men ändå haft äl? Fortsätter försöka, men har egentligen ganska låga förhoppningar. Tror inte jag hade äl förra månaden heller :(

• Qem

Räknas den som positivt äl? Imorse var teststrecket starkare än kontrollstrecket väldigt länge, men kanske inte efter tre minuter, det vet jag faktiskt inte. Hade inte sån koll på klockan :/

• Qem

Puh... såååå lång väntan mellan äl och bim! Har bim ca 27e och tänkte vänta till 28e med att testa, för då åker vi på resa...

någon mer som har bim så sent?

vill så gärna att det ska ha tagit sig nu! Går runt och inbillar mig massa symtom redan, men hur mycket kan man känna av 5 dagar efter äl liksom? Vet att brösten blev större runt bim-3 förra gången, så nu går jag bara runt och klämmer på dem XD

• Qem

Var helt säker på att jag inte var gravid, har inte känt någonting alls (förra gången hade jag åtminstone större bröst väldigt tidigt), men här står det ändå. Var helt inställd på att behöva försöka i augusti igen! Shiiiiit
  • Qem
    Casja skrev 2017-07-27 12:44:20 följande:

Grattis! Jag hade bim igår men har oregelbunden cykel så jag väntar några dagar till innan jag testar. Jag har rejäl mensvärk så jag är inställd på att vi inte blev gravida den här månaden även om vi hoppas :)

Jag hade också bara mensvärk! Var säker på att det inte skulle bli något, men det blev ändå! Håller tummarna för dig
  • Qem
    Grodanboll83 skrev 2017-07-29 09:07:35 följande:

Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"

Jag skulle tolka det som positivt! Kan ju hända att det var mer positivt igårkväll. Vissa har väldigt kort tid med fullt positivt utslag! Jag fick aldrig något test som kändes 100% (fick två ganska starka, men aldrig helt lika starkt som kontrollstrecket) men blev gravid! Kör på!
  • Qem
    Grodanboll83 skrev 2017-07-29 11:04:22 följande:

Testade igår kväll som inte visade ngt, så förhoppningsvis är det på G. Ska testa ikväll med. Hur brukar ni tänka kring att det visar positivt o sexa? Hur snabbt efter pos. Resultat måste man?

På mina test stod det att man skulle sexa efter 24 timmar men innan 48. Vi sexade varje dag :D
  • Qem
    EMMCH skrev 2017-07-30 23:03:28 följande:

Plussade idag!

Efter att opererat bort ena äggledaren på grund av utomkvedshavandeskap i januari så hoppas vi detta är som det ska.

Grattis!!
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017