pollis skrev 2017-05-31 19:54:02 följande:
Ska börja med att beklaga att ni förlorade barnet, måste vara en mardröm :'( hoppas verkligen det går vägen denna gången. Har själv inte varit med om något liknande, men är ändå väldigt orolig, så kan tänka mig hur det måste kännas för er.
Ang. jobbet. Det är ju alltid lättare att ge råd till andra, men precis som många säger till mig så tycker jag du ska vänta med att berätta så länge du kan dölja magen. Du har ju redan börjat nu så om du visar framfötterna så har du ju chans att komma tillbaka efter ledigheten :)
Tack! ja de va fruktansvärt , något man aldrig komma glömma bort :"( Så nu hoppas vi så att denna bebis är frisk <3
Ja asså problemet är ju nu att magen börja ju redan synas .. tur är ju ändå att man äger några "pösiga" tröjor hehe Ja tro ju att dom komma förstå väldigt bra trots att de kanske är en dålig tajming ...
Är de någon fler här inne som bli täppt i näsan under graviditeten? detta är min tredje graviditet och ett av mina symtom är täppt näsa .. så drygt eftersom de är ju inte bra med för mkt nässpray :/