laetitia81 skrev 2017-12-09 10:27:11 följande:
Grattis till lillkillen! <3 jag tycker om när dom är lite mindre faktiskt. Känns som nyföddperioden blir lite längre då. :) lillan är min minsta hittills.
Tack så mycket,, jo så kan det nog vara.. har ju inget att jämföra med. Men det känns väldigt pyttelitet när dom är så här små. Så liten och tanig, inte en massa go hull direkt fast det kommer ju sen ändå. <3
Hur har ni det med namn, vad fick det bli??
princess77 skrev 2017-12-09 10:56:51 följande:
Har precis pratat med förlossningen då jag märker att flytningarna har tilltagit och dom är färgade (som innan och efter mens). Hon lät bara glad och sa,kul då kanske vi ses om ett par dygn Herregud,nu blev jag nervös!
Har inga värkar än men trycket nedåt är rejält och ryggvärken har tilltagit. Det ser lovande ut för BF på Lucia i allafall!
Låter exakt som för mig innan det satte igång. Härligt!!
mrshudson75 skrev 2017-12-09 09:46:45 följande:
Det är ju så roligt att gå in här, känns som ni alla är på g nu :)
Vi födde också utan pappa, när han varit med så har han ju varit ett jättestöd men upplevet att bm har varit mer närvarande o mer lyhörda de gånger jag fött utan honom, så helt okej o tom lite skönt :P
Vi ligger kvar på lilla bb i visby, jätteskönt o bara få vara m bebisen o bli lite uppassad innan hemgång.
Hur har ni det m namn?
Vi var så säkra på Alwilda men när hon kom ut så såg hon inte ut som en sån. :D Efter mycket funderingar så blir det fyraåringens favorit: Sonja <3
Så en liten Sonja Alwilda Maria får det bli :)
Kram från bb med sömnbrist, eftervärkar o onda bröstvårtor fast m världens sötaste sockerpudding på magen :)
Vad mysigt ni verkar ha, det precis som det ska vara.. Lite småkrämpor men en massa gos!! Och Sonja blir ju jätte fint, ibland får man tänka om helt enkelt!
Min fyraåring trodde ju på en lillasyster och hon skulle heta Lillie enligt henne. Det blidde inte riktigt som hon hade önskat, hehe.. och namn verkar dom diskutera där hemma. Pappan till barnen hjärntvättar nog hela högen för fullt, men vad dom inte vet är att den här gången är det jag som bestämmer. ; )