belletristik skrev 2017-08-03 19:33:06 följande:
jag jobbar på förskola, så det du gör hemma låter lite likt det jag gör på jobbet, ja ;)
nä fy, och försenad blir man ju också om man helt oväntat måste kräkas...
jag försöker få min chef att godkänna att jag kan sluta jobba den 22/9.
hoppas! älskar att vara med barnen på mitt jobb men som du säger så hamnar man ju själv sist i prioritetsordningen och det känns inte så förnuftigt just nu om man nu på nåt sätt faktiskt KAN undvika det..!
Låter lite lika ja,, och det gäller att man hittar korta stunder emellanåt då man får sätta sig ner och pusta ut. :)
Då håller vi tummarna att du får ledigt när du önskar. Hoppas, så att du får chans att vila lite även dagtid och bara fokusera på det som komma skall..
Familia skrev 2017-08-04 18:52:12 följande:
Idag hade vi RUL och allt var jättebra.
Det blir en liten flicka denna gången. :)
Så skönt att äntligen veta att allt verkligen är OK!
Grattis, vad härligt med ett lyckat RUL. Å en tös så fin!!
mrshudson75 skrev 2017-08-03 07:09:53 följande:
Jag hade gått upp ca 6 kg innan semestern, vägde 61 då, säker några kg till nu. Brukar gå upp mellan 15 o 20 kg. Det mesta i allra första veckorna o i slutet.
Är inte så rädd för extrakilon direkt, det är skönt att kunna pösa lite Men denna gång känns det som allt sätter sig på höfterna, beror kanske på åldern, får se om jag blir av med det sen
Har till o från riktigt hårda sammandragningar. Fick en ordentlig nu bara jag skrev om det.
Inte ont direkt men ändå jobbigt :-/ Får hårdare o tidigare för varje barn känns det som.
Är i Sverige igen. Åkte 25 timmar genom Europa i buss m barnen, 47 grader på autobahn Gick bra fast mina ben svullnade till ballonger :-/
Mellanlandat i Skåne nu hos äldsta sonen o har så mycket packning så kändes som jag borde slå två flugor i en smäll o fixa barnvagn här
Ska åka o titta på en en äldre emmaljunga idag. Ser ut att var i princip i nyskick för ynka 500 kr med massa tillbehör. Hoppas hoppas den är fin! Så får vi med oss all packning upp till Gotland med
Håller med, några extra kilon det gör mig inget heller. Bara mysigt!!
Och vilken resa, i den hettan. Det gjorde ni bra, hoppas ni hade en lyckad resa och fick se och uppleva en massa roliga ställen!! Själv har jag bara varit i Finland. :)
Snygg vagn åckså, det kan man kalla ett fynd. Bra grejer för en sån summa det händet inte allt för ofta. Jag får nog vara nögd med de vagnar ja har. Dom rullar ett tag till. Har en emmaljunga för två, den är fin och fungerar superbra, plus två vanliga med sitt och ligg funktion samt en sulky...