mrshudson75 skrev 2017-11-21 07:24:03 följande:
Bf idag! :) Just nu lugnt i magen.
I förrgår natt så hade jag riktig onda värkar ungefär var 20e min. Var helt inställd på att det var på gång, men så somnade jag på soffan o på morgonen så var det bara de vanliga små retliga förvärkarna :/
På sätt o vis var det bra att träna lite, blev faktiskt helt överrumplad av smärtan o kände mig ganska ensam o liten i nattens mörker. Tänk att man glömmer hur det känns? Så nu laddar jag, tränar avslappning o fokusering.
Vill verkligen inte gå över massa dagar, känner mig redo nu :D
Åh vad nära det är nu, inte alls långt borta. Förstår att du längtar. Jag har 25 dagar kvar till bf, det känns som att tiden står stilla vissa dagar. Men men, skam den som ger sig. Håller tummarna iaf. för dig!!
Jilo skrev 2017-11-21 16:18:32 följande:
Tack alla <3
Blev igångsatt pga tidigare jobbiga förlossningar bl.a. Denna gång skulle det ske under mera kontrollerade former och det var det, gick väl hyfsat. Blev lite panikartat två gånger, en gång pga mig, en gång pga bebis. Är garanterat sista gången jag försöker mig på en förlossning!
Men, natten till idag fick vi en välskapt pojk <3
Eg. bf var på lördag.
Grattis till killen, skönt at allt ordnade sig till slut trots lite oro mellan varven. Nu får ni njuta av varandra. :)