• OrchidLily

ÄL feb och BIM mars -2017

Tidig början med denna tråd men tänkte att de som denna veckade hade BIM och ska försöka direkt igen kan hitta hit.

Första försöket här, första barnet blev tyvärr mens idag så nästa BIM är alltså 8 mars?

ÄL runt 22 feb.

Någon mer som redan nu vill hoppa in och snart följas åt vägen till ett plus?

Berätta gärna vilka ni är.

Kram

• Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017
  • efg

Ytterligare en sthlms-bo! ;) fick positivt lh test idag på dag 20! :)

• Livethänder
    Mimipig skrev 2017-02-22 16:30:46 följande:

Min man tar en multivitamin om dagen, jag tänker att det är good enough. Och jag har försökt att minimera intaget alkohol för oss båda. 

Sexandet. Vi har kört varje dag i två veckor runt ÄL de senaste fyra månaderna, men nu tänker vi testa varannan dag istället. Plus att jag har fått bättre koll på ÄL (om jag har sådan) sen jag började tempa, så nu slipper vi ligga så mycket. Jag har hört mycket som talar för bättre odds om man lugnar ner liggande lite på sistone. Känns bra att testa något annat, om inte annat.

Låter smart, vi testar det med nu efter att alltid tidigare kört i princip som er.

Blir tröttsamt att alltid få till det med vardagen och jobb osv :)
  • Livethänder
    FrökenE1985 skrev 2017-02-22 16:55:17 följande:

Här är ytterligare en stockholmare.

Vad kul och komiskt att vi alla bor i stan :)

Då kan vi ju följas åt och förhoppningsvis mot många pluss :)
  • FrökenE1985
    Livethänder skrev 2017-02-22 19:18:08 följande:

Vad kul och komiskt att vi alla bor i stan :)

Då kan vi ju följas åt och förhoppningsvis mot många pluss :)

Ja men verkligen! Håller tummarna för oss alla!
  • mickipicki

Anonym:
    Såg att du inte fått svar och tyvärr vet inte jag heller. Så länge du inte blöder fortfarande och ÄL test är + så har JAG haft sex ikväll.

• Maria25

Hej, jag hoppar gärna in här!

Försök 27(?). 25 år gammal. Har lång och oregelbunden cykel så kan vara med i varannan tråd ungefär, haha.

ÄL igår iaf enligt stickor, så nu återstår det att vänta och se! :)

• Milou3

Känner mig som en slug räv här :)

Iom att min sambo har bett om att inte veta när jag har äl, då han får prestationsångest, så sitter jag här i soffan med nyligen positivt äl-test och vet att vi förhoppningsvis kommer ligga om några timmar ( ta i trä om ingen åker på akut magsjuka eller nåt) hehe.

Kanske att han känner på sig nåt för han står och fixar en ljuvligt doftande fiskgryta här och hällde nyss upp ett glas vin till mig.

I kväll blir det bebis ( fan gud, hjälp till lite nurå!!) hoppas jag :)

Svar på tråden ÄL feb och BIM mars -2017