• Tom inombords

Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...

Nu är det såhär att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år snart... han klagar på att jag inte är tight och att han inte känner något på sidorna men längst in känner han, han säger att "han vet hur det ska kännas när det väl känns" och när han säger sådär gör det så jävla ont att jag börjar gråta... han säger även att jag luktar illa där nere och därför vill han inte slicka, men när jag är med honom säger han en helt annan sak... han säger det på ett sånt elakt sätt jag förstår inte hur man kan göra så... och jag blir så ledsen för känner mig så jävla äcklig som människa... jag mår skit just nu och känner att jag inte vill ha sex med honom nå mer, för mår bara illa av att tänka på att han tycker sådär om mig... vad ska jag göra? Har ni några tips på hur jag kan göra för att fixa det? För just nu känner jag mig bara äcklig, ful och så otroligt osexig... hjälp mig snälla!!!

• Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...
  • Anonym (Stäm av innan)

Jag har nog inte råkat ut för detta som TS beskriver och särskilt inte de taskiga kommentarerna. Oavsett det går det ju inte att bortse från att hygienen är otroligt vikig. Man kan också gå omkring med en urinvägsinfektion utan mer symptom än själva lukten. Så TS bör gå till en doktor för att allt kolla att allt är som det ska.

Sedan är det ju så att i många fall så kommer ju killar även åt områdena omkring själva fittan när den sliclar en där. Det gör det superviktigt att man vet att man är helt ren och att man inte heller är nödig på annat sätt.

När min kille slickar mig i tex 69:an med mig överst så hamnar ju hans nästa nästan rakt i mitt rövhål. Det är förstås så att det nästan inte går att hålla sig så pass fräsch att det inte kan lukta lite från tarmen. Det måste ju inte vara bajslukt kan man ju hoppas men det kan ändå kännas för honom.

När jag duschar brukar jag vara noga med den biten och ibland provar jag att sätta in ett finger i analen för att känna att det är "tomt" så långt upp som det går. Sen är det bara att tvätta ordentligt.

Ibland slickar han mig även där och fingrar runt vilket jag ser som ett bevis på stt man är ren och fräsch nog. Annars skulle han nog inte gå så långt tänker jag.

Nu finns det också finns killar som jag haft sex med som inte låter sig hindras av att det skulle lukta något. De tycks tom bli kåtsre av dessa intima kroppslulter och smaker.. Har aldrig förstått mig på hur de är "funntade" men jsg har upplevt det några gånger och vet att det ät så.

Är de då pervera på nåt sätt? Ja kanske, jag vet inte säkert men när man insett hur homosexuella bilar kan hålla på med varandra och tom suga en kuk utan skydd direkt efter stt den har varit i röven så verkar det inte allt för ovanligt.

• Anonym (Stäm av innan)

Oj blev lite fel där, "homosexuella bilar"... "haha"

• gröna
    Tom inombords skrev 2017-02-07 14:38:21 följande:
    Nej tycker inte heller man behandlar sin partner såhär överhuvudtaget, och har sagt det till honom, att han måste anstränga sig för att inte vara elak för han måste jobba med sig själv, och han lovade att anstränga sig, men så fort han blir sur så släpper allt och han skiter totalt i vad han säger.. blä jag får panik, för älskar verkligen honom så otroligt mycket.. taskigt läge
    Du verkar verkligen fin och omtänksam och det gör mig ledsen att du inte får samma tillbaka av din kille.

Hade jag varit du så hade jag försökt prata med honom en gång till och hjälper han inte till för att ni ska ha det bra i förhållandet så skulle jag nog förbereda mig på att förlora honom. Det här håller inte i längden. Även om du älskar honom otroligt mycket så betyder inte det att han kommer göra dig lycklig
  • Anonym (skaffa INTE barn)

Hej TS!

Har läst hela tråden, och alla dina inlägg, och det första jag vill säga är: Skaffa INTE barn med honom!!! (Du skriver ju att det är något ni har haft i tankarna.)

Barn är en otrolig påfrestning på ett förhållande, och när ni redan innan har sådana problem, så kommer det bara att bli värre. Ett barn kan inte "fixa" ett dåligt förhållande - däremot förstöra ett bra. Men man har förstås betydligt större chans att hålla ihop även efter man har skaffat barn, om man har det bra innan. 

I övrigt tycker jag som många andra här. I ett förhållande ska man känna sig älskad och accepterad. Och om/när ens partner tar upp obekväma saker med en, ska man åtminstone känna att han/hon försöker göra det så skonsamt som möjligt. Det handlar inte om att man inte ska vara ärlig, däremot finns det ingen anledning att vara elak i onödan. Vilket det verkar som om din kille är. 

Så egentligen tycker jag att du 1) Ska göra slut med din kille och hitta någon som behandlar dig bra istället, och 2) Gå till gyn (vilket du ju redan är inne på) och kolla upp om det finns någon obalans i de nedre regionerna som kan behöva behandlas. 

Men framför allt ... skaffa inte barn med honom!!!! Jag kan lova dig att han INTE kommer bli en bättre version av sig själv bara för att han blir pappa. Snarare tvärtom. 

• molly50
    Tom inombords skrev 2017-02-07 14:35:30 följande:
    Jaha, haha tack då vet jag det...

Jo jag har också läst att det är något kring dom siffrorna, får kolla upp det och snacka med honom om det, dock det svåra med honom är att det antingen är svart eller vitt för honom, och det gör det väldigt svårt att hantera, för vet inte vad jag kan och inte kan säga.. han har alltid sin mur uppe för hans senaste förhållande var ett helvete, hans ex hade borderline och hon var inte snäll mot honom överhuvudtaget, så när vi bråkar eller så, då är muren uppe direkt och han blir elak och taskig. Usch asså, kaos..
    Jag tycker du ska sätta dig ner med honom och försöka prata med honom om dte här.
    Säga att du blir ledsen och tar väldigt illa upp av det han säger och att du inte vill ha mer sex med honom så länge han beter sig så.
    Att han blev illa behandlad av sin exflickvän är ingen ursäkt för att behandla dig lika illa.
    Du kan ju också påpeka att det likaväl kan vara så att det är han som har en liten snorre,
    Om du inte redan har gjort det så boka en tid hos gyn för att kontrollera den dåliga doften i ditt underliv.
    Carpe Diem
  • HasseA
    Anonym (skaffa INTE barn) skrev 2017-02-08 21:23:18 följande:

Hej TS!

Har läst hela tråden, och alla dina inlägg, och det första jag vill säga är: Skaffa INTE barn med honom!!! (Du skriver ju att det är något ni har haft i tankarna.)

Det har jag missat, men då måste jag också skriva att NEJ, för fasen, skaffa INTE barn! Allt måste stämma oändligt mycket bättre för att man ska skaffa barn ihop!
  • Anonym (Brumma)

Den killen använder sina elaka kommentarer till att trycka ner dig, förminska dig. Han är föraktfull mot dig. Tycker du att det är kärlek?
    Lämna honom!

• Tom inombords
    HasseA skrev 2017-02-07 15:51:16 följande:

Okej - jag brukar säga som så, att ett förhållande ska man må bra av. Man ska få energi från sin partner, man ska känna att man verkligen längtar efter sin partner, men man ska också känna att partnern längtar efter en själv.

I din/er ålder är det inte så lätt, detta med relationer, och det är verkligen inte lätt att ta upp en sån sak som att man tycker att det luktar illa, tex. Hur man än gör blir det fel, känns det som. Så jag har ändå lite medlidande med din kille i det fallet, de flesta skulle nog inte sagt något alls - vilket ju inte heller är schysst, faktiskt. Men om du upplever att han säger det på ett elakt sätt, så är det ju verkligen inte bra.

Om att inte vara tajt, så visst kan det kanske skilja, men det skiljer ju dessutom på samma person, dels vid olika ställningar, och om hon är på väg att komma och så vidare. Ibland blir det så för oss att jag inte alls känner något plötsligt, men sen gör jag det igen. Så det går nog till viss del att öva upp, hur man (du) kan spänna musklerna därnere på olika sätt. Men jag tycker inte att det är något du ska börja fundera på direkt, jag bara nämner att det nog kan gå, till viss del. Och igen, säger han det på ett elakt sätt, så är det ju inte bra. 

Så, tillbaks till det jag började med. Man ska må bra av ett förhållande, ens partner ska få en att må bra, ska få en att känna sig som en prins/prinsessa, typ. I alla fall absolut inte tvärt om. Jag tror du behöver ta dig en rejäl funderare på om ni verkligen ska vara ihop. Om han som du skriver får dig att känna dig "äcklig, ful och så otroligt osexig", då är det inte bra. Inte bra alls.

Nej jag vet att man kan träna musklerna med såna där kulor och jag har funderat på det, men att få höra "det är inte tight, känns jättemycket längst in men inte på sidorna, och tro mig... jag vet fan hur det ska kännas..." asså det gör ont att höra, tycker man kan lägga upp det på ett bättre sätt.. men ja, jag måste fundera på hur jag ska göra, för vill må bra.. han får mig alltid, och jag menar verkligen ALLTID, att må bra, men när han blir sur.. då slänger han ur sig vadsomhelst, och är så otroligt elak.. och detta resulterar med vad jag citerade som han hade sagt... suck alltså, vilken röra!
  • Tom inombords
    Oebqpri19 skrev 2017-02-07 19:20:17 följande:

Åh TS! Han använder detta för att trycka ned dig. Han måste vara "ärlig"? Nej det måste han inte. Och han är dessutom bara jävligt elak. Varför i hela friden vill du skaffa barn med ett sånt svin?

Jag vet inte... jag vill bara försöka tro att han verkligen kan bättra sig för älskar honom så mycket.. vet inte om jag bara är naiv, men jag har alltid varit såklart att jag vill se det bra i människor, tyvärr så får jag väl skylla mig lite själv av att jag är sån.. blä alltså
  • Tom inombords
    Anonym (?) skrev 2017-02-07 21:10:58 följande:

Ts du kanske bara har svamp eller obalans i underlivet för lågt pH värde. Gå till apoteket och berätta dina symtom. Av svamp eller obalans kan man få illaluktande flytningar, klåda,torrhet mm.kolla på google innan så kanske du kan lösa detta tidigare än 2 veckor. Lycka till

Jo jag har tänkt på att jag kanske har obalans i underlivet för jag lider av en sjukdom som får mina hormoner att fucka upp totalt.. så det kan ju vara därför... ska gå och kolla med apoteket, tack så mycket!
  • Tom inombords
    gröna skrev 2017-02-08 20:48:48 följande:

Du verkar verkligen fin och omtänksam och det gör mig ledsen att du inte får samma tillbaka av din kille.

Hade jag varit du så hade jag försökt prata med honom en gång till och hjälper han inte till för att ni ska ha det bra i förhållandet så skulle jag nog förbereda mig på att förlora honom. Det här håller inte i längden. Även om du älskar honom otroligt mycket så betyder inte det att han kommer göra dig lycklig

Haha, vad snäll du är.. jag försöker vara så snäll och omtänksam som jag bara kan, även fast jag kanske inte får tillbaka något... men sätter alltid andra före mig själv...

Jag ska försöka prata med honom... men nu har det blivit ännu värre att han tvingar mig att raka av mitt hår och pierca mig mellan benen för att "bevisa" för honom att jag verkligen älskar honom och att jag vill vara med honom... jag börjar fundera om han verkligen älskar mig när han beter sig sådär... det måste sitta någon skruv lös där uppe för jag hade aldrig bett någon jag sägs ska älska mest av allt, att göra en sån sak... suck alltså.. legat och gråtit varje dag i över en vecka och inte ätit.. (dock lider jag av depression och ätstörning så jag är väl lite känsligare än andra), men det gör ändå ont för han vet att jag inte mår bra. Jag förstår verkligen INGENTING!
  • Tom inombords
    Anonym (skaffa INTE barn) skrev 2017-02-08 21:23:18 följande:

Hej TS!

Barn är en otrolig påfrestning på ett förhållande, och när ni redan innan har sådana problem, så kommer det bara att bli värre. Ett barn kan inte "fixa" ett dåligt förhållande - däremot förstöra ett bra. Men man har förstås betydligt större chans att hålla ihop även efter man har skaffat barn, om man har det bra innan. 

I övrigt tycker jag som många andra här. I ett förhållande ska man känna sig älskad och accepterad. Och om/när ens partner tar upp obekväma saker med en, ska man åtminstone känna att han/hon försöker göra det så skonsamt som möjligt. Det handlar inte om att man inte ska vara ärlig, däremot finns det ingen anledning att vara elak i onödan. Vilket det verkar som om din kille är. 

Så egentligen tycker jag att du 1) Ska göra slut med din kille och hitta någon som behandlar dig bra istället, och 2) Gå till gyn (vilket du ju redan är inne på) och kolla upp om det finns någon obalans i de nedre regionerna som kan behöva behandlas. 

Men framför allt ... skaffa inte barn med honom!!!! Jag kan lova dig att han INTE kommer bli en bättre version av sig själv bara för att han blir pappa. Snarare tvärtom. 

Nej jag funderar att börja äta p piller igen, för känner inte att han kan va pappa till mitt barn om han behandlar mig så... han måste jobba på sig själv först, för det är han, inte jag.. åh, hatar verkligen såna här situationer!
  • molly50
    Tom inombords skrev 2017-02-12 00:28:01 följande:
    Haha, vad snäll du är.. jag försöker vara så snäll och omtänksam som jag bara kan, även fast jag kanske inte får tillbaka något... men sätter alltid andra före mig själv...

Jag ska försöka prata med honom... men nu har det blivit ännu värre att han tvingar mig att raka av mitt hår och pierca mig mellan benen för att "bevisa" för honom att jag verkligen älskar honom och att jag vill vara med honom... jag börjar fundera om han verkligen älskar mig när han beter sig sådär... det måste sitta någon skruv lös där uppe för jag hade aldrig bett någon jag sägs ska älska mest av allt, att göra en sån sak... suck alltså.. legat och gråtit varje dag i över en vecka och inte ätit.. (dock lider jag av depression och ätstörning så jag är väl lite känsligare än andra), men det gör ändå ont för han vet att jag inte mår bra. Jag förstår verkligen INGENTING!
    Men om han beter sig så och slänger ur sig elaka kommentarer och kräver att du ska göra sådana saker för att bevisa din kärlek till honom så tycker jag ärligt talat att du borde lämna honom.
    Han verkar ju inte må bra själv och behöver nog,precis som du själv också säger,jobba med sig själv.
    Du skriver att du är deprimerad och har ätstörningar.
    Då tycker jag att anledningen är ännu större att lämna honom så att du får en chans att jobba på att må bra.
    Han ser dig som ett lämpligt offer att trycka ner och få känna makt över.
    Det kan bli värre. Talar av egen erfarenhet.
    Låt honom inte få trycka ner dig mer än han redan har gjort.
    Jag tycker absolut att du ska skaffa p-piller också.
    Jag tycker inte att du ska skaffa barn med honom. 
    Då är du fast med honom de närmaste 18 åren.
    Jag tycker du ska fundera allvarligt på om det verkligen är vad du vill.
    Carpe Diem
  • HasseA

Det är dags att upprepa: ett förhållande ska man må bra av! Ett förhållande ska ge en styrka, inte ta kraft ifrån en!
  • Anonym (va?)

Varför är man ihop men en sån mupp?

• HasseA
    Tom inombords skrev 2017-02-12 00:16:33 följande:
    han får mig alltid, och jag menar verkligen ALLTID, att må bra, men när han blir sur.. då slänger han ur sig vadsomhelst, och är så otroligt elak.. och detta resulterar med vad jag citerade som han hade sagt... suck alltså, vilken röra!
    Jag vet inte exakt vad du menar med att han "alltid" får dig att må bra, när han samtidigt får dig att må så dåligt.

Okej, det är förstås inte alla förunnat (allra helst i unga år) att ha en pojk/flickvän där allt funkar perfekt. Men att ha en pojkvän som får dig att må så dåligt som du beskriver, så ska det inte vara. Och det är inte bra att stanna i förhållanden som får en att bli så ledsen, och känna sig som du skriver att du gör. Det spelar ingen roll att han ofta (inte alltid) får dig att må bra. Det är ju bra - men han ska ALDRIG få dig att må så dåligt som han gör! Det är ännu viktigare, faktiskt. 
  • gröna

Jo du förstår precis tror jag. Du vet hur han behandlar dig och hur han får dig att må. Sen spelar det inte så stor roll om du är känslig, det är inget fel med att vara känsligare än andra, det som har betydelse för dig är att ha en man som får just dig att må bra. Det är bland annat det som gör att man passar bra ihop med någon i ett förhållande.

Om man ska raka och pierca sig så ska man göra för att man själv tycker det är fint och trivs med det, på eget initiativ. Tvinga är väldigt dåligt och verkligen inte kärleksfullt.

Efter vad du har berättat så verkar det inte komma speciellt mycket kärleksfulla handlingar från din partner.

Du har fått många kloka råd här i tråden tycker jag, men du väljer såklart själv vilken slags man du vill vara i förhållande med och om du kan tänka dig att fortsätta må dåligt några år till

• Givdul

Det är sagt tidigare i tråden; lämna honom. Hemskt sätt, hur kan man säga så. Du kan alltid vända på påståendet att han inte känner något genom att säga att dina tidigare partners känt massor så det måste bero på hans brist på storlek. Men som sagt, lämna. Osympatiskt

Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...