• Tom inombords

Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...

Nu är det såhär att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år snart... han klagar på att jag inte är tight och att han inte känner något på sidorna men längst in känner han, han säger att "han vet hur det ska kännas när det väl känns" och när han säger sådär gör det så jävla ont att jag börjar gråta... han säger även att jag luktar illa där nere och därför vill han inte slicka, men när jag är med honom säger han en helt annan sak... han säger det på ett sånt elakt sätt jag förstår inte hur man kan göra så... och jag blir så ledsen för känner mig så jävla äcklig som människa... jag mår skit just nu och känner att jag inte vill ha sex med honom nå mer, för mår bara illa av att tänka på att han tycker sådär om mig... vad ska jag göra? Har ni några tips på hur jag kan göra för att fixa det? För just nu känner jag mig bara äcklig, ful och så otroligt osexig... hjälp mig snälla!!!

• Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...
  • Anonym (Tyrild)
    Tom inombords skrev 2017-02-07 14:39:42 följande:

Jag ska fylla 20 om 2 månader

Ok, ja, jag anade nästan att du var ung. Av vad du skrivit fick jag liksom känslan av att din kille är äldre och mer erfaren och utnyttjar det. Ta dig en funderare om det är så och om det här verkligen är en relation du mår bra av.
  • Tom inombords
    Anonym (Eh) skrev 2017-02-07 14:51:11 följande:

Berätta vad dem sa sen. Har själv aldrig varit där, funderar på det.

Jo jag ska göra det, dock ska jag inte dit först om 2 veckor... så måste vänta ett tag, suck..
  • Tom inombords
    Anonym (Tyrild) skrev 2017-02-07 15:35:50 följande:

Ok, ja, jag anade nästan att du var ung. Av vad du skrivit fick jag liksom känslan av att din kille är äldre och mer erfaren och utnyttjar det. Ta dig en funderare om det är så och om det här verkligen är en relation du mår bra av.

Men varför skulle han utnyttja det? Vad vinner han på det? Älskar han verkligen mig så gör man ju inte så, det är ju bara sinnessjukt..
  • HasseA
    Tom inombords skrev 2017-02-07 14:39:42 följande:
    Jag ska fylla 20 om 2 månader
    Okej - jag brukar säga som så, att ett förhållande ska man må bra av. Man ska få energi från sin partner, man ska känna att man verkligen längtar efter sin partner, men man ska också känna att partnern längtar efter en själv.

I din/er ålder är det inte så lätt, detta med relationer, och det är verkligen inte lätt att ta upp en sån sak som att man tycker att det luktar illa, tex. Hur man än gör blir det fel, känns det som. Så jag har ändå lite medlidande med din kille i det fallet, de flesta skulle nog inte sagt något alls - vilket ju inte heller är schysst, faktiskt. Men om du upplever att han säger det på ett elakt sätt, så är det ju verkligen inte bra.

Om att inte vara tajt, så visst kan det kanske skilja, men det skiljer ju dessutom på samma person, dels vid olika ställningar, och om hon är på väg att komma och så vidare. Ibland blir det så för oss att jag inte alls känner något plötsligt, men sen gör jag det igen. Så det går nog till viss del att öva upp, hur man (du) kan spänna musklerna därnere på olika sätt. Men jag tycker inte att det är något du ska börja fundera på direkt, jag bara nämner att det nog kan gå, till viss del. Och igen, säger han det på ett elakt sätt, så är det ju inte bra. 

Så, tillbaks till det jag började med. Man ska må bra av ett förhållande, ens partner ska få en att må bra, ska få en att känna sig som en prins/prinsessa, typ. I alla fall absolut inte tvärt om. Jag tror du behöver ta dig en rejäl funderare på om ni verkligen ska vara ihop. Om han som du skriver får dig att känna dig "äcklig, ful och så otroligt osexig", då är det inte bra. Inte bra alls.
  • Anonym (Tyrild)
    Tom inombords skrev 2017-02-07 15:46:34 följande:

Men varför skulle han utnyttja det? Vad vinner han på det? Älskar han verkligen mig så gör man ju inte så, det är ju bara sinnessjukt..

Det är inte säkert att han gör det. Jag har ju bara läst det du skrivit här. Men en del människor kan tänka sig att göra andra människor illa för att själva må bättre. En del tycker om att känna att de har makt över andra - att de tex kan göra någon ledsen gång på gång men ändå lyckas få dem att stanna kvar i förhållandet genom att vara snäll mellan varven.
  • Anonym (Suck)

Hur du ska fixa det? Du ska fixa det genom att dumpa idioten.

• Oebqpri19

Åh TS! Han använder detta för att trycka ned dig. Han måste vara "ärlig"? Nej det måste han inte. Och han är dessutom bara jävligt elak. Varför i hela friden vill du skaffa barn med ett sånt svin?

• Anonym (röv)

Gå till gyn eller apoteket för rådfrågning. För din egen skull. Din kille ska du skita i. Han verkar totalt sakna empatiförmåga. Be honom packa sin väska och hitta sig själv en tajt fitta så han kan vara nöjd sen.

• Anonym (?)

Ts du kanske bara har svamp eller obalans i underlivet för lågt pH värde. Gå till apoteket och berätta dina symtom. Av svamp eller obalans kan man få illaluktande flytningar, klåda,torrhet mm.kolla på google innan så kanske du kan lösa detta tidigare än 2 veckor. Lycka till

• MissNastrax

Inget försvar angående exflickvännen med borderline.

Själv suttit i ett sådant förhållande + några til diagnoser där psykisk terror och jag fick sköta allt gjorde livet till skit.. men sen får man faktiskt lära sig av det istället för att tillåta sig själv att förstöra relationer pga det förflutna.

Varför har killar så jävla svårt att inte bygga upp murar/bubblor och faktiskt hantera saker?

Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...