• Tom inombords

Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...

Nu är det såhär att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år snart... han klagar på att jag inte är tight och att han inte känner något på sidorna men längst in känner han, han säger att "han vet hur det ska kännas när det väl känns" och när han säger sådär gör det så jävla ont att jag börjar gråta... han säger även att jag luktar illa där nere och därför vill han inte slicka, men när jag är med honom säger han en helt annan sak... han säger det på ett sånt elakt sätt jag förstår inte hur man kan göra så... och jag blir så ledsen för känner mig så jävla äcklig som människa... jag mår skit just nu och känner att jag inte vill ha sex med honom nå mer, för mår bara illa av att tänka på att han tycker sådär om mig... vad ska jag göra? Har ni några tips på hur jag kan göra för att fixa det? För just nu känner jag mig bara äcklig, ful och så otroligt osexig... hjälp mig snälla!!!

• Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...
  • Tom inombords
    Topcom skrev 2017-02-07 09:31:52 följande:

Har du varit hos gyn och kollat att allt står rätt till där nere?

Nej det har jag inte, inte tänkt på det på det sättet... jag har väl själv tyckt att det luktat illa där nere ibland men aldrig funderat nå mer över det
  • Anonym (ss)
    Tom inombords skrev 2017-02-07 12:57:39 följande:
    Kan man verkligen göra så? Och förlåt som frågar men vad är FL? Är ganska dålig på såna förkortningar och beteckningar..
    FL = familjeliv.
    Finns ju väldigt många trådar här som handlar om storleken på männens snoppar. Man kan nog ta dom med en nypa salt kanske men de jag sett säger att de ungefär att det normala 12 - 13 är ok men de flesta vill ha mellan 14 - 15 cm.
    Om han säger att din fitta lukar illa och lägger till att han är ärlig så tycker jag att du ska svara med samma mynt om omkretsen visar sig vara runt 10 cm.
    Säg att du vet hur det ska kännas du också och att du bara är ärlig när du påpekar att han har en jävligt smal kuk. Lägg dessutom till att du är en vuxen kvinna och ingen liten fjortis längre.
  • Anonym (J)

Vad du ska göra? jo du ska säga att det inter ditt fel att han har för liten kuk. Sen kan ju lukten komma från honom? Sen ska du sparka han på mini snoppen och lämna honom, för sådär behandlar man inte sin flickvän.

• Anonym (Tyrild)

Hur gammal är du, TS?

• Anonym (Eh)

Omogen kille. Dumpa. Och gå till gyn... Bättre att veta än att noja.

• Tom inombords
    Anonym (ss) skrev 2017-02-07 13:27:31 följande:

FL = familjeliv.

Finns ju väldigt många trådar här som handlar om storleken på männens snoppar. Man kan nog ta dom med en nypa salt kanske men de jag sett säger att de ungefär att det normala 12 - 13 är ok men de flesta vill ha mellan 14 - 15 cm.

Om han säger att din fitta lukar illa och lägger till att han är ärlig så tycker jag att du ska svara med samma mynt om omkretsen visar sig vara runt 10 cm.

Säg att du vet hur det ska kännas du också och att du bara är ärlig när du påpekar att han har en jävligt smal kuk. Lägg dessutom till att du är en vuxen kvinna och ingen liten fjortis längre.

Jaha, haha tack då vet jag det...

Jo jag har också läst att det är något kring dom siffrorna, får kolla upp det och snacka med honom om det, dock det svåra med honom är att det antingen är svart eller vitt för honom, och det gör det väldigt svårt att hantera, för vet inte vad jag kan och inte kan säga.. han har alltid sin mur uppe för hans senaste förhållande var ett helvete, hans ex hade borderline och hon var inte snäll mot honom överhuvudtaget, så när vi bråkar eller så, då är muren uppe direkt och han blir elak och taskig. Usch asså, kaos..
  • Tom inombords
    Anonym (J) skrev 2017-02-07 13:27:45 följande:

Vad du ska göra? jo du ska säga att det inter ditt fel att han har för liten kuk. Sen kan ju lukten komma från honom? Sen ska du sparka han på mini snoppen och lämna honom, för sådär behandlar man inte sin flickvän.

Nej tycker inte heller man behandlar sin partner såhär överhuvudtaget, och har sagt det till honom, att han måste anstränga sig för att inte vara elak för han måste jobba med sig själv, och han lovade att anstränga sig, men så fort han blir sur så släpper allt och han skiter totalt i vad han säger.. blä jag får panik, för älskar verkligen honom så otroligt mycket.. taskigt läge
  • Tom inombords
    Anonym (Tyrild) skrev 2017-02-07 13:39:55 följande:

Hur gammal är du, TS?

Jag ska fylla 20 om 2 månader
  • Tom inombords
    Anonym (Eh) skrev 2017-02-07 14:14:35 följande:

Omogen kille. Dumpa. Och gå till gyn... Bättre att veta än att noja.

Jo, klarar inte av att gå och noja sig... får ringa om en tid och kolla upp det
  • Anonym (Eh)
    Tom inombords skrev 2017-02-07 14:40:29 följande:

Jo, klarar inte av att gå och noja sig... får ringa om en tid och kolla upp det

Berätta vad dem sa sen. Har själv aldrig varit där, funderar på det.
Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...