Inlägg från: Tom inombords |Visa alla inlägg
  • Tom inombords

Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...

Nu är det såhär att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år snart... han klagar på att jag inte är tight och att han inte känner något på sidorna men längst in känner han, han säger att "han vet hur det ska kännas när det väl känns" och när han säger sådär gör det så jävla ont att jag börjar gråta... han säger även att jag luktar illa där nere och därför vill han inte slicka, men när jag är med honom säger han en helt annan sak... han säger det på ett sånt elakt sätt jag förstår inte hur man kan göra så... och jag blir så ledsen för känner mig så jävla äcklig som människa... jag mår skit just nu och känner att jag inte vill ha sex med honom nå mer, för mår bara illa av att tänka på att han tycker sådär om mig... vad ska jag göra? Har ni några tips på hur jag kan göra för att fixa det? För just nu känner jag mig bara äcklig, ful och så otroligt osexig... hjälp mig snälla!!!

• Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...
  • Tom inombords
    Anonym (Sanna) skrev 2017-02-07 11:06:43 följande:

Är han väldigt ung och oerfaren?

Självklart ska man kunna ta upp obehagliga dofter men inte på ett elakt sätt. Det är bara taskigt och onödigt. Han låter inte som någon vidare kärleksfull människa.

Kolla upp ditt underliv på gyn, så kan du släppa det sedan. Och fundera på om du är lycklig i din relation!

Han är 25 och har haft många förhållanden så han är väl ganska erfaren...

Jo självklart ska man kunna det, men tycker man ska säga det på ett bra sätt.. han skrev "jag måste ju få säga att det luktar illa, jag ver hur det ska lukta när det luktar normalt, är därför jag inte vill slicka... det är... ja.. av... du vet" alltså mena han att det är avtändande..

Jo jag har tänkt gå till gyn och kolla upp det, för nu går jag och tänker på det hela tiden..
  • Tom inombords
    Anonym (Kille) skrev 2017-02-07 11:18:43 följande:

Ibland är det inte fel på muttern om skruven och muttern inte passar. Det kanske är killen som har för smal kuk?

Det där med doften... alltså jag gillar verkligen min tjejs fitta, men nån gång emellanåt så luktar/smakar det inte blommor där nere. Då får hon tvätta lite innan man ger sig ner för att ge henne njutning. Värre än så är det ju inte. Men du kan ju lite med gyn om du är oroad. Det skulle ju kunna ara nån obalans som du behöver hjälp med för att komma till rätta med.

Din kille däremot lägger fram båda problemen på ett bedrövligt sätt. Acceptera inte sån skit.

Han har ganska smal.. men jag vågar inte säga det för finns inget bra sätt att säga det på... han är liksom antingen så är det svart eller vitt.. han har själv sagt att det varit bättre när jag duschat och så, men jag vet ju inte om han ljuger när han nu tagit upp detta som ett problem..

Det gjorde fruktansvärt ont när han skrev det där, och det är liksom no mercy när han säger sin sak, å han fattar inte att han sårar mig, utan han säger "jag måste ju vara ärlig".. vet inte riktigt vad jag ska säga åt honom tyvärr
  • Tom inombords
    Anonym (röv) skrev 2017-02-07 11:21:30 följande:

Killen är en röv....

sen till en annan femma: Hur tycker du själv att floran är där nere? dvs har du tjocka flytningar, känner sur lukt själv osv? 

Om du inte känner något eller så, så är inte din kille bara ett röv han är ett riktigt as och borde dumpa snarast.

Anledningen till att jag frågar är för att jag har problem med ph-värdet och måste gå till apoteket för att köpa medel för att återställa balansen för att undvika lukt, tjocka flytningar osv. Funkar jättebra :)

Min man brukar aldrig påpeka att mitt underliv inte luktar som det ska, utan det är alltså jag själv som märkt dvs = inte bra xD I övrigt har jag varit hos gyn som konstaterar att det är bara ph-balansen som är "ur balans" så art säga.,.

Ja asså jag har problem med min ämnesomsättning, alltså måste jag äta levaxin för att mina hormoner är rubbade, ibland kan jag själv tycka att det luktar illa och ibland har jag tjocka flytningar och ibland har jag som det ska vara och vet inte vad jag ska göra åt det... jag kanske borde gå till gyn och kolla upp det? För vill verkligen fixa det.. känner mig så otroligt äcklig, speciellt när det kommer från den som sägs ska älska mig villkorslöst... känner mig kluven!
  • Tom inombords
    Anonym (ss) skrev 2017-02-07 11:28:20 följande:

Nu tar du fram ett måttband nästa gång och ber honom att snällt mäta sin omkrets! Sen skickar du honom hit till FL och ber honom läsa lite vad kvinnor anser som normal omkrets! Efter det tror jag inte att han vågar säga så mycket mer till dig.

Kan man verkligen göra så? Och förlåt som frågar men vad är FL? Är ganska dålig på såna förkortningar och beteckningar..
  • Tom inombords
    Farfallos skrev 2017-02-07 09:44:19 följande:

Kroppsdofter är dels unika (utan att något är fel) och upplevs olika av olika människor. Det finns forskning som tyder på att detta har en större betydelse än att bara vara något som vi "tycker" bättre eller sämre om. Så upplever han din doft som mindre angenäm så kanske ni inte är ämnade för varandra rent biologiskt.

....men det största problemet är väl hur ni synkar på andra sätt. Apropå hans kommentar om att du inte är tajt nog så tycker jag att du ska svara honom att du beklagar detta, men att du inte tidigare har träffat en man med så liten kuk, utan är van vid grövre doningar. ...men att du älskar honom ändå, trots den lilla veken han har.

Det visste jag inte... grejen är att jag vill ju att vi ska passa på det biologiska planet, för när vi väl träffas och har sex så är det så bra.. han vågar aldrig säga något om det när vi är med varandra, då säger han att det är najs och allt sånt där, men när vi inte är med varandra då vågar han säga något och detta gör mig besviken.

Jo, älskar honom oavsett om han har en mindre eller inte, men han är så fixerad av det där så vet inte hur jag ska kunna säga det på ett bra sätt...

Det som gör ont är att vi planerar att skaffa barn, och vi har pratat om det så mycket och senast bara för nån dag sedan, och nu har han hållt på och bråka med mig om detta i 3 dagar... han varken lyssnar på mig eller vill ta åt sig av vad jag säger.. Fan vilken soppa alltså
  • Tom inombords
    Topcom skrev 2017-02-07 09:31:52 följande:

Har du varit hos gyn och kollat att allt står rätt till där nere?

Nej det har jag inte, inte tänkt på det på det sättet... jag har väl själv tyckt att det luktat illa där nere ibland men aldrig funderat nå mer över det
  • Tom inombords
    Anonym (ss) skrev 2017-02-07 13:27:31 följande:

FL = familjeliv.

Finns ju väldigt många trådar här som handlar om storleken på männens snoppar. Man kan nog ta dom med en nypa salt kanske men de jag sett säger att de ungefär att det normala 12 - 13 är ok men de flesta vill ha mellan 14 - 15 cm.

Om han säger att din fitta lukar illa och lägger till att han är ärlig så tycker jag att du ska svara med samma mynt om omkretsen visar sig vara runt 10 cm.

Säg att du vet hur det ska kännas du också och att du bara är ärlig när du påpekar att han har en jävligt smal kuk. Lägg dessutom till att du är en vuxen kvinna och ingen liten fjortis längre.

Jaha, haha tack då vet jag det...

Jo jag har också läst att det är något kring dom siffrorna, får kolla upp det och snacka med honom om det, dock det svåra med honom är att det antingen är svart eller vitt för honom, och det gör det väldigt svårt att hantera, för vet inte vad jag kan och inte kan säga.. han har alltid sin mur uppe för hans senaste förhållande var ett helvete, hans ex hade borderline och hon var inte snäll mot honom överhuvudtaget, så när vi bråkar eller så, då är muren uppe direkt och han blir elak och taskig. Usch asså, kaos..
  • Tom inombords
    Anonym (J) skrev 2017-02-07 13:27:45 följande:

Vad du ska göra? jo du ska säga att det inter ditt fel att han har för liten kuk. Sen kan ju lukten komma från honom? Sen ska du sparka han på mini snoppen och lämna honom, för sådär behandlar man inte sin flickvän.

Nej tycker inte heller man behandlar sin partner såhär överhuvudtaget, och har sagt det till honom, att han måste anstränga sig för att inte vara elak för han måste jobba med sig själv, och han lovade att anstränga sig, men så fort han blir sur så släpper allt och han skiter totalt i vad han säger.. blä jag får panik, för älskar verkligen honom så otroligt mycket.. taskigt läge
  • Tom inombords
    Anonym (Tyrild) skrev 2017-02-07 13:39:55 följande:

Hur gammal är du, TS?

Jag ska fylla 20 om 2 månader
  • Tom inombords
    Anonym (Eh) skrev 2017-02-07 14:14:35 följande:

Omogen kille. Dumpa. Och gå till gyn... Bättre att veta än att noja.

Jo, klarar inte av att gå och noja sig... får ringa om en tid och kolla upp det
  • Tom inombords
    Anonym (Eh) skrev 2017-02-07 14:51:11 följande:

Berätta vad dem sa sen. Har själv aldrig varit där, funderar på det.

Jo jag ska göra det, dock ska jag inte dit först om 2 veckor... så måste vänta ett tag, suck..
  • Tom inombords
    Anonym (Tyrild) skrev 2017-02-07 15:35:50 följande:

Ok, ja, jag anade nästan att du var ung. Av vad du skrivit fick jag liksom känslan av att din kille är äldre och mer erfaren och utnyttjar det. Ta dig en funderare om det är så och om det här verkligen är en relation du mår bra av.

Men varför skulle han utnyttja det? Vad vinner han på det? Älskar han verkligen mig så gör man ju inte så, det är ju bara sinnessjukt..
  • Tom inombords
    HasseA skrev 2017-02-07 15:51:16 följande:

Okej - jag brukar säga som så, att ett förhållande ska man må bra av. Man ska få energi från sin partner, man ska känna att man verkligen längtar efter sin partner, men man ska också känna att partnern längtar efter en själv.

I din/er ålder är det inte så lätt, detta med relationer, och det är verkligen inte lätt att ta upp en sån sak som att man tycker att det luktar illa, tex. Hur man än gör blir det fel, känns det som. Så jag har ändå lite medlidande med din kille i det fallet, de flesta skulle nog inte sagt något alls - vilket ju inte heller är schysst, faktiskt. Men om du upplever att han säger det på ett elakt sätt, så är det ju verkligen inte bra.

Om att inte vara tajt, så visst kan det kanske skilja, men det skiljer ju dessutom på samma person, dels vid olika ställningar, och om hon är på väg att komma och så vidare. Ibland blir det så för oss att jag inte alls känner något plötsligt, men sen gör jag det igen. Så det går nog till viss del att öva upp, hur man (du) kan spänna musklerna därnere på olika sätt. Men jag tycker inte att det är något du ska börja fundera på direkt, jag bara nämner att det nog kan gå, till viss del. Och igen, säger han det på ett elakt sätt, så är det ju inte bra. 

Så, tillbaks till det jag började med. Man ska må bra av ett förhållande, ens partner ska få en att må bra, ska få en att känna sig som en prins/prinsessa, typ. I alla fall absolut inte tvärt om. Jag tror du behöver ta dig en rejäl funderare på om ni verkligen ska vara ihop. Om han som du skriver får dig att känna dig "äcklig, ful och så otroligt osexig", då är det inte bra. Inte bra alls.

Nej jag vet att man kan träna musklerna med såna där kulor och jag har funderat på det, men att få höra "det är inte tight, känns jättemycket längst in men inte på sidorna, och tro mig... jag vet fan hur det ska kännas..." asså det gör ont att höra, tycker man kan lägga upp det på ett bättre sätt.. men ja, jag måste fundera på hur jag ska göra, för vill må bra.. han får mig alltid, och jag menar verkligen ALLTID, att må bra, men när han blir sur.. då slänger han ur sig vadsomhelst, och är så otroligt elak.. och detta resulterar med vad jag citerade som han hade sagt... suck alltså, vilken röra!
  • Tom inombords
    Oebqpri19 skrev 2017-02-07 19:20:17 följande:

Åh TS! Han använder detta för att trycka ned dig. Han måste vara "ärlig"? Nej det måste han inte. Och han är dessutom bara jävligt elak. Varför i hela friden vill du skaffa barn med ett sånt svin?

Jag vet inte... jag vill bara försöka tro att han verkligen kan bättra sig för älskar honom så mycket.. vet inte om jag bara är naiv, men jag har alltid varit såklart att jag vill se det bra i människor, tyvärr så får jag väl skylla mig lite själv av att jag är sån.. blä alltså
  • Tom inombords
    Anonym (?) skrev 2017-02-07 21:10:58 följande:

Ts du kanske bara har svamp eller obalans i underlivet för lågt pH värde. Gå till apoteket och berätta dina symtom. Av svamp eller obalans kan man få illaluktande flytningar, klåda,torrhet mm.kolla på google innan så kanske du kan lösa detta tidigare än 2 veckor. Lycka till

Jo jag har tänkt på att jag kanske har obalans i underlivet för jag lider av en sjukdom som får mina hormoner att fucka upp totalt.. så det kan ju vara därför... ska gå och kolla med apoteket, tack så mycket!
  • Tom inombords
    gröna skrev 2017-02-08 20:48:48 följande:

Du verkar verkligen fin och omtänksam och det gör mig ledsen att du inte får samma tillbaka av din kille.

Hade jag varit du så hade jag försökt prata med honom en gång till och hjälper han inte till för att ni ska ha det bra i förhållandet så skulle jag nog förbereda mig på att förlora honom. Det här håller inte i längden. Även om du älskar honom otroligt mycket så betyder inte det att han kommer göra dig lycklig

Haha, vad snäll du är.. jag försöker vara så snäll och omtänksam som jag bara kan, även fast jag kanske inte får tillbaka något... men sätter alltid andra före mig själv...

Jag ska försöka prata med honom... men nu har det blivit ännu värre att han tvingar mig att raka av mitt hår och pierca mig mellan benen för att "bevisa" för honom att jag verkligen älskar honom och att jag vill vara med honom... jag börjar fundera om han verkligen älskar mig när han beter sig sådär... det måste sitta någon skruv lös där uppe för jag hade aldrig bett någon jag sägs ska älska mest av allt, att göra en sån sak... suck alltså.. legat och gråtit varje dag i över en vecka och inte ätit.. (dock lider jag av depression och ätstörning så jag är väl lite känsligare än andra), men det gör ändå ont för han vet att jag inte mår bra. Jag förstår verkligen INGENTING!
  • Tom inombords
    Anonym (skaffa INTE barn) skrev 2017-02-08 21:23:18 följande:

Hej TS!

Har läst hela tråden, och alla dina inlägg, och det första jag vill säga är: Skaffa INTE barn med honom!!! (Du skriver ju att det är något ni har haft i tankarna.)

Barn är en otrolig påfrestning på ett förhållande, och när ni redan innan har sådana problem, så kommer det bara att bli värre. Ett barn kan inte "fixa" ett dåligt förhållande - däremot förstöra ett bra. Men man har förstås betydligt större chans att hålla ihop även efter man har skaffat barn, om man har det bra innan. 

I övrigt tycker jag som många andra här. I ett förhållande ska man känna sig älskad och accepterad. Och om/när ens partner tar upp obekväma saker med en, ska man åtminstone känna att han/hon försöker göra det så skonsamt som möjligt. Det handlar inte om att man inte ska vara ärlig, däremot finns det ingen anledning att vara elak i onödan. Vilket det verkar som om din kille är. 

Så egentligen tycker jag att du 1) Ska göra slut med din kille och hitta någon som behandlar dig bra istället, och 2) Gå till gyn (vilket du ju redan är inne på) och kolla upp om det finns någon obalans i de nedre regionerna som kan behöva behandlas. 

Men framför allt ... skaffa inte barn med honom!!!! Jag kan lova dig att han INTE kommer bli en bättre version av sig själv bara för att han blir pappa. Snarare tvärtom. 

Nej jag funderar att börja äta p piller igen, för känner inte att han kan va pappa till mitt barn om han behandlar mig så... han måste jobba på sig själv först, för det är han, inte jag.. åh, hatar verkligen såna här situationer!
Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...