HasseA skrev 2017-02-07 15:51:16 följande:
Okej - jag brukar säga som så, att ett förhållande ska man må bra av. Man ska få energi från sin partner, man ska känna att man verkligen längtar efter sin partner, men man ska också känna att partnern längtar efter en själv.
I din/er ålder är det inte så lätt, detta med relationer, och det är verkligen inte lätt att ta upp en sån sak som att man tycker att det luktar illa, tex. Hur man än gör blir det fel, känns det som. Så jag har ändå lite medlidande med din kille i det fallet, de flesta skulle nog inte sagt något alls - vilket ju inte heller är schysst, faktiskt. Men om du upplever att han säger det på ett elakt sätt, så är det ju verkligen inte bra.
Om att inte vara tajt, så visst kan det kanske skilja, men det skiljer ju dessutom på samma person, dels vid olika ställningar, och om hon är på väg att komma och så vidare. Ibland blir det så för oss att jag inte alls känner något plötsligt, men sen gör jag det igen. Så det går nog till viss del att öva upp, hur man (du) kan spänna musklerna därnere på olika sätt. Men jag tycker inte att det är något du ska börja fundera på direkt, jag bara nämner att det nog kan gå, till viss del. Och igen, säger han det på ett elakt sätt, så är det ju inte bra.
Så, tillbaks till det jag började med. Man ska må bra av ett förhållande, ens partner ska få en att må bra, ska få en att känna sig som en prins/prinsessa, typ. I alla fall absolut inte tvärt om. Jag tror du behöver ta dig en rejäl funderare på om ni verkligen ska vara ihop. Om han som du skriver får dig att känna dig "äcklig, ful och så otroligt osexig", då är det inte bra. Inte bra alls.
Nej jag vet att man kan träna musklerna med såna där kulor och jag har funderat på det, men att få höra "det är inte tight, känns jättemycket längst in men inte på sidorna, och tro mig... jag vet fan hur det ska kännas..." asså det gör ont att höra, tycker man kan lägga upp det på ett bättre sätt.. men ja, jag måste fundera på hur jag ska göra, för vill må bra.. han får mig alltid, och jag menar verkligen ALLTID, att må bra, men när han blir sur.. då slänger han ur sig vadsomhelst, och är så otroligt elak.. och detta resulterar med vad jag citerade som han hade sagt... suck alltså, vilken röra!