• Tom inombords

Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...

Nu är det såhär att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år snart... han klagar på att jag inte är tight och att han inte känner något på sidorna men längst in känner han, han säger att "han vet hur det ska kännas när det väl känns" och när han säger sådär gör det så jävla ont att jag börjar gråta... han säger även att jag luktar illa där nere och därför vill han inte slicka, men när jag är med honom säger han en helt annan sak... han säger det på ett sånt elakt sätt jag förstår inte hur man kan göra så... och jag blir så ledsen för känner mig så jävla äcklig som människa... jag mår skit just nu och känner att jag inte vill ha sex med honom nå mer, för mår bara illa av att tänka på att han tycker sådär om mig... vad ska jag göra? Har ni några tips på hur jag kan göra för att fixa det? För just nu känner jag mig bara äcklig, ful och så otroligt osexig... hjälp mig snälla!!!

• Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...
  • Topcom

Har du varit hos gyn och kollat att allt står rätt till där nere?

• Farfallos

Kroppsdofter är dels unika (utan att något är fel) och upplevs olika av olika människor. Det finns forskning som tyder på att detta har en större betydelse än att bara vara något som vi "tycker" bättre eller sämre om. Så upplever han din doft som mindre angenäm så kanske ni inte är ämnade för varandra rent biologiskt.

....men det största problemet är väl hur ni synkar på andra sätt. Apropå hans kommentar om att du inte är tajt nog så tycker jag att du ska svara honom att du beklagar detta, men att du inte tidigare har träffat en man med så liten kuk, utan är van vid grövre doningar. ...men att du älskar honom ändå, trots den lilla veken han har.

• Queennr1

Varför är du ihop med nån som är elak?

Att du gör så dåliga val för dig själv är ett betydligt allvarligare problem än en eventuellt stinkande och sladdrig snippa.

• Gullufjump

Du ska inte vara ihop med någon som säger så elaka saker att du blir ledsen. Relationer ska bygga på kärlek och respekt, annars kan det vara. Ta dig ifrån den skitstöveln.

När du har gjort det kan du gå till gyn för att försäkra dig om att lukten inte är ohälsosam.

• Bara en kvinna

Fy fan vilken kille, förlåt men varför stanna med någon så taskigt?

Tydligen så gillar han att förödmjuka kvinnor, gör sig själv enär tjänst och bara gå därifrån.

Kram på dig och lycka till

• Anonym (Göe slut)

jag som man tycker att om han behandlar dig på detta sättet, bör du nog fundera på att göra slut, oacceptabel beteende.

• Anonym (Sanna)

Är han väldigt ung och oerfaren?

Självklart ska man kunna ta upp obehagliga dofter men inte på ett elakt sätt. Det är bara taskigt och onödigt. Han låter inte som någon vidare kärleksfull människa.

Kolla upp ditt underliv på gyn, så kan du släppa det sedan. Och fundera på om du är lycklig i din relation!

• Rambo69

Man är olika några tycker om när fittan luktar tvål, jag tycker om när fittan luktar fitta, inte ny duchad mao. Jag tror nog att din fitta luktar väldigt gott.

Håller med inlägg nr3

Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...