Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...
Jag har nog inte råkat ut för detta som TS beskriver och särskilt inte de taskiga kommentarerna. Oavsett det går det ju inte att bortse från att hygienen är otroligt vikig. Man kan också gå omkring med en urinvägsinfektion utan mer symptom än själva lukten. Så TS bör gå till en doktor för att allt kolla att allt är som det ska.
Sedan är det ju så att i många fall så kommer ju killar även åt områdena omkring själva fittan när den sliclar en där. Det gör det superviktigt att man vet att man är helt ren och att man inte heller är nödig på annat sätt.
När min kille slickar mig i tex 69:an med mig överst så hamnar ju hans nästa nästan rakt i mitt rövhål. Det är förstås så att det nästan inte går att hålla sig så pass fräsch att det inte kan lukta lite från tarmen. Det måste ju inte vara bajslukt kan man ju hoppas men det kan ändå kännas för honom.
När jag duschar brukar jag vara noga med den biten och ibland provar jag att sätta in ett finger i analen för att känna att det är "tomt" så långt upp som det går. Sen är det bara att tvätta ordentligt.
Ibland slickar han mig även där och fingrar runt vilket jag ser som ett bevis på stt man är ren och fräsch nog. Annars skulle han nog inte gå så långt tänker jag.
Nu finns det också finns killar som jag haft sex med som inte låter sig hindras av att det skulle lukta något. De tycks tom bli kåtsre av dessa intima kroppslulter och smaker.. Har aldrig förstått mig på hur de är "funntade" men jsg har upplevt det några gånger och vet att det ät så.
Är de då pervera på nåt sätt? Ja kanske, jag vet inte säkert men när man insett hur homosexuella bilar kan hålla på med varandra och tom suga en kuk utan skydd direkt efter stt den har varit i röven så verkar det inte allt för ovanligt.