Tom inombords skrev 2017-02-12 00:28:01 följande:
Haha, vad snäll du är.. jag försöker vara så snäll och omtänksam som jag bara kan, även fast jag kanske inte får tillbaka något... men sätter alltid andra före mig själv...
Jag ska försöka prata med honom... men nu har det blivit ännu värre att han tvingar mig att raka av mitt hår och pierca mig mellan benen för att "bevisa" för honom att jag verkligen älskar honom och att jag vill vara med honom... jag börjar fundera om han verkligen älskar mig när han beter sig sådär... det måste sitta någon skruv lös där uppe för jag hade aldrig bett någon jag sägs ska älska mest av allt, att göra en sån sak... suck alltså.. legat och gråtit varje dag i över en vecka och inte ätit.. (dock lider jag av depression och ätstörning så jag är väl lite känsligare än andra), men det gör ändå ont för han vet att jag inte mår bra. Jag förstår verkligen INGENTING!
Jo du förstår precis tror jag. Du vet hur han behandlar dig och hur han får dig att må. Sen spelar det inte så stor roll om du är känslig, det är inget fel med att vara känsligare än andra, det som har betydelse för dig är att ha en man som får just dig att må bra. Det är bland annat det som gör att man passar bra ihop med någon i ett förhållande.
Om man ska raka och pierca sig så ska man göra för att man själv tycker det är fint och trivs med det, på eget initiativ. Tvinga är väldigt dåligt och verkligen inte kärleksfullt.
Efter vad du har berättat så verkar det inte komma speciellt mycket kärleksfulla handlingar från din partner.
Du har fått många kloka råd här i tråden tycker jag, men du väljer såklart själv vilken slags man du vill vara i förhållande med och om du kan tänka dig att fortsätta må dåligt några år till