• molly50

Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...

Tom inombords skrev 2017-02-07 14:35:30 följande:
    Jaha, haha tack då vet jag det...

Jo jag har också läst att det är något kring dom siffrorna, får kolla upp det och snacka med honom om det, dock det svåra med honom är att det antingen är svart eller vitt för honom, och det gör det väldigt svårt att hantera, för vet inte vad jag kan och inte kan säga.. han har alltid sin mur uppe för hans senaste förhållande var ett helvete, hans ex hade borderline och hon var inte snäll mot honom överhuvudtaget, så när vi bråkar eller så, då är muren uppe direkt och han blir elak och taskig. Usch asså, kaos..
    Jag tycker du ska sätta dig ner med honom och försöka prata med honom om dte här.
    Säga att du blir ledsen och tar väldigt illa upp av det han säger och att du inte vill ha mer sex med honom så länge han beter sig så.
    Att han blev illa behandlad av sin exflickvän är ingen ursäkt för att behandla dig lika illa.
    Du kan ju också påpeka att det likaväl kan vara så att det är han som har en liten snorre,
    Om du inte redan har gjort det så boka en tid hos gyn för att kontrollera den dåliga doften i ditt underliv.
    Carpe Diem
  • molly50
    Tom inombords skrev 2017-02-12 00:28:01 följande:
    Haha, vad snäll du är.. jag försöker vara så snäll och omtänksam som jag bara kan, även fast jag kanske inte får tillbaka något... men sätter alltid andra före mig själv...

Jag ska försöka prata med honom... men nu har det blivit ännu värre att han tvingar mig att raka av mitt hår och pierca mig mellan benen för att "bevisa" för honom att jag verkligen älskar honom och att jag vill vara med honom... jag börjar fundera om han verkligen älskar mig när han beter sig sådär... det måste sitta någon skruv lös där uppe för jag hade aldrig bett någon jag sägs ska älska mest av allt, att göra en sån sak... suck alltså.. legat och gråtit varje dag i över en vecka och inte ätit.. (dock lider jag av depression och ätstörning så jag är väl lite känsligare än andra), men det gör ändå ont för han vet att jag inte mår bra. Jag förstår verkligen INGENTING!
    Men om han beter sig så och slänger ur sig elaka kommentarer och kräver att du ska göra sådana saker för att bevisa din kärlek till honom så tycker jag ärligt talat att du borde lämna honom.
    Han verkar ju inte må bra själv och behöver nog,precis som du själv också säger,jobba med sig själv.
    Du skriver att du är deprimerad och har ätstörningar.
    Då tycker jag att anledningen är ännu större att lämna honom så att du får en chans att jobba på att må bra.
    Han ser dig som ett lämpligt offer att trycka ner och få känna makt över.
    Det kan bli värre. Talar av egen erfarenhet.
    Låt honom inte få trycka ner dig mer än han redan har gjort.
    Jag tycker absolut att du ska skaffa p-piller också.
    Jag tycker inte att du ska skaffa barn med honom. 
    Då är du fast med honom de närmaste 18 åren.
    Jag tycker du ska fundera allvarligt på om det verkligen är vad du vill.
    Carpe Diem
Svar på tråden Luktar jag illa där nere? Blir så förbannat ledsen...