Glad81 skrev 2017-10-16 12:47:59 följande:
Jag trodde bilresan skulle vara jobbigare än den var. När vi hade lämnat av sonen tänkte jag att det här kommer bli den längsta bilresan någonsin. Det tar en timme att åka. Men jag va så koncentrerad på att ta värkarna så jag tyckte det gick fort. Min man däremot tyckte de tog en evighet att komma fram, haha :) stackarn.
Mina eftervärkar började så fort hon hade kommit ut så jag fick Alvedon och ipren med en gång. Det hjälpte tyvärr dåligt så i två dagar har jag bytt ut iprenen mot diklofenak och det var bättre effekt men har ändå haft ordentligt ont. Idag är det bättre, så nu börjar det ge med sig men hade inte klarat det utan tabletter idag råtockså. Värkarna kommer så fort hon börjar suga.
Haha! Ja, det är inte lätt för stackars männen. Min har också frågat då och då sedan flera veckor tillbaka om det är dags att åka in. Och då har jag inte ens några förvärkar. Det räcker typ med att jag säger att jag ska ta ett bad...
Vad jobbigt att eftervärkarna är kvar så länge. Det kanske snabbar på återhämtningen efteråt, annars känns det ju väldigt svårt att se någon poäng med smärtan och då blir det ju så jobbigt att stå ut...