• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • Linnnn

Jag skulle önska att jag fick känna mig redo och fokusera på bebisen som ska komma, men hela tiden är det nya grejer som ska lösas här hemma. Idag är det barnkalas för 7-åringen och då känns det inte riktigt som läge för förlossning. Känns som att det bara fortsätter med nya grejer jag ska fixa...

• lisohl
    Glad81 skrev 2017-10-14 04:10:24 följande:

Nu har våran lilla kommit. Kl 01.47. Gick hur bra som helst. Återkommer med vikt och förlossningen :)

Grattis!
  • lisohl
    Linnnn skrev 2017-10-14 06:16:51 följande:

Tror att det snart kommer fler bebisar: teckningsblödning, hinnsvepning och studier om igångsättning. Spännande!

Eller hur! Inte jättemånga bebisar heller med tanke på att nästan halva månaden gått. :)
  • Musetti

Nu har våran lilla kommit. Kl 01.47. Gick hur bra som helst. Återkommer med vikt och förlossningen :)

Massa grattis!!!
  • Euphoria85
    BFoktober2017 skrev 2017-10-10 22:57:02 följande:

Men åh så söt.

Oj så fort det gick när ni väl kom in, eller från första värken. Känns som en bra förlossning.

Ni har nära till BB? För oss tar det 40-45 min

Runt 2.5 mil till sjukhuset har vi
  • Euphoria85

Härligt stort Grattis!
  • Swinka

Grattis!
  • Marrebj

Grattis !:)
  • Marrebj

Ursch vad jag är lite halv irriterad på ff idag hon jag pratade med ... lillemann är ännu lugnare idag än vad han varit så ringde å berättade ... å får till svar att 2 sparkar på 1 timma är ok ... jag frågade att om de är ok om jag brukar känna mkt mer ? Ja tydligen ... så idag har jah knappt känt honom förutom SD å nån puff där emellan .. får hoppas nått är på g å bara hålla koll på honom

• FiaW

I morse 06:32 kom vår lille kille! 50 cm lång och 3245 gr tung. Hur gullig som helst! :)

Lite jobbig förlossning med lång latensfas, allt som allt 29 timmar från första värken till han var ute. Mitt SF-mått har legat över kurvan hela tiden och ändå var han inte större, hade väntat mig närmre 4 kg.

Grattis Glad81!! Då blev det samma dag för oss, så kul! :)

Heja er andra, snart är ni där!

Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017