• lessman

Vilken är världens sämst film som ni har sett?

Ja enligt mig så är det the shining, utan tvekan....

• Svar på tråden Vilken är världens sämst film som ni har sett?
  • snuset

Såg en engelsk film som hette något med "yellow submarine". 1-2 timmar av mitt liv bortkastat . Rena skiten..

• monkees

Grottbjörnens folk med Daryl Hannah i huvudrollen. Flera år sedan jag såg den men så fort jag tänker på den så reagerar min högra hand genom att automatiskt sträcka sig efter närmaste skämskudde......................

• lillan72

Sharknado-filmerna (de är så usla att de är underhållande)

50 shades of Gray (orkade bara plåga mig igenom 30 min)

plan 9 from outer space

En fånig ishockeyfilm (minns inte namnet tyvärr(?) med Rob Lowe

Karate Kid

• SupersurasunkSara
    lillan72 skrev 2017-01-30 13:32:04 följande:

Sharknado-filmerna (de är så usla att de är underhållande)

50 shades of Gray (orkade bara plåga mig igenom 30 min)

plan 9 from outer space

En fånig ishockeyfilm (minns inte namnet tyvärr(?) med Rob Lowe

Karate Kid

Rob Lowe filmen: Youngblood Såg den som fjortis typ och gillade den mest för att han var med i den Jag hade inte så stora krav på den tiden. Minns dock att jag tyckte att det var trist att den är så förutsägbar.

Min sämsta såg jag idag när jag är sjuk: Clinical. Men jag får skylla mig själv, inga direkt kända skådisar med och den skulle föreställa vara en skräckfilm... Filmen är hafsig och hattig, storyn svag och alla inblandade i princip har flashbacks och iaf jag kom på ganska omgående hur det hela hängde ihop. Seg är den dessutom så jag tog mig en tupplur mitt i Men såg klart den sen för den KUNDE ju ha blivit bra intalade jag mig.
  • Rakad Apa

Alla filmer gjorda av Ulli Lommel, mer talanglös filmskapare får man leta efter. Så dåliga att det nästan blir komiskt. Han borde förbjudas från att göra flera filmer, så jävla värdelös är han.

m.imdb.com/title/tt0469999/

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa

En annan rulle som verkligen suger röv är Attack of the Killer Tomatoes. Deprimerande dålig .

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Aniiee
    Rakad Apa skrev 2017-01-30 14:14:23 följande:

Alla filmer gjorda av Ulli Lommel, mer talanglös filmskapare får man leta efter. Så dåliga att det nästan blir komiskt. Han borde förbjudas från att göra flera filmer, så jävla värdelös är han.

m.imdb.com/title/tt0469999/

Vet inte jag... Ed Wood kan ha varit sämre.... Kanske. Wood hade ju dock något som gjorde hans filmer lite minder frunktansvärt dåliga.
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 68. Bara 32 kvar.
  • enola
    snuset skrev 2017-01-30 11:54:17 följande:

Såg en engelsk film som hette något med "yellow submarine". 1-2 timmar av mitt liv bortkastat . Rena skiten..

Den animerade Beatlesfilmen menar du? Underbar ju!
  • enola
    Aniiee skrev 2017-01-30 14:33:01 följande:
    Vet inte jag... Ed Wood kan ha varit sämre.... Kanske. Wood hade ju dock något som gjorde hans filmer lite minder frunktansvärt dåliga.
    Filmen Ed Wood är ju i alla fall bra! ;)
Svar på tråden Vilken är världens sämst film som ni har sett?