• lessman

Vilken är världens sämst film som ni har sett?

Ja enligt mig så är det the shining, utan tvekan....

• Svar på tråden Vilken är världens sämst film som ni har sett?
  • iMitera

Tycker de flesta filmer är halvdana. Ser jag en dålig film så stänger jag av och glömmer vad den hette, varför ödsla tid på en dålig film liksom.

Förstod aldrig hypen kring Pirates of the carribean, så trist, orkade kolla 20 min.

Sämsta kategorin är nog actionkomedier.

• iMitera

Kom på, The langoliers av Stephen King. Sämsta skiten jag såg nån gång på 90-talet.

• ostpaj
    iMitera skrev 2017-01-29 22:47:22 följande:
    Tycker de flesta filmer är halvdana. Ser jag en dålig film så stänger jag av och glömmer vad den hette, varför ödsla tid på en dålig film liksom. Förstod aldrig hypen kring Pirates of the carribean, så trist, orkade kolla 20 min. Sämsta kategorin är nog actionkomedier.

Actionkomedi, hahaha, fyfan vad hemskt! VEM kom på det?! Typ, kommisarie späck!
  • iMitera
    ostpaj skrev 2017-01-29 22:58:25 följande:

Exakt...
  • Aniiee
    ostpaj skrev 2017-01-29 22:58:25 följande:

Ja, VARFÖR är filmer som Big Hero 6, Hot Fuzz, Tropic Thunder, Back to the future, How To train your dragon, Blues Brother, The Iron Giant, True lies, Men in Black, Kung fu panda, Bad boys, The Mask of Zorro med flera blockbusters och kultklassiker sånna.... blockbusters och kultklassiker?

I don't get it.....
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 68. Bara 32 kvar.
  • Aniiee
    iMitera skrev 2017-01-29 22:47:22 följande:

Tycker de flesta filmer är halvdana. Ser jag en dålig film så stänger jag av och glömmer vad den hette, varför ödsla tid på en dålig film liksom.

Förstod aldrig hypen kring Pirates of the carribean, så trist, orkade kolla 20 min.

Sämsta kategorin är nog actionkomedier.

Hur många filmer såg du 2014?

Jag menar, det gavs väl ut en 6000+ filmer det året. Visst, de flesta var säkert inte så mycket att hänga i julgranen, men jag lyckades i alla fall skrapa ihop 85 stycken sevärda, och jag autodiskade alla som inte tjänade ihop över 1 miljon dollar på boxoffice (typ 1-4 filmer i veckan som får in över 1 miljon usd, och även en del av dem var jag inte intresserad av/fick dåligt betyg)
    Projekt 100 maträtter för under 30 kr per portion på g. Hittils 68. Bara 32 kvar.
  • Hanky Panky

Nya Ghostbusters ligger högt i topp. Och Fifty shades of grey. Finns ju ofantligt många, men just nu är det dom jag kommer på.

• Hanky Panky
    Hanky Panky skrev 2017-01-30 00:02:18 följande:
    Nya Ghostbusters ligger högt i topp. Och Fifty shades of grey. Finns ju ofantligt många, men just nu är det dom jag kommer på.
    Glömde Johan Falk. Jag fick lida igenom en av dom för några år sedan, snacka om tortyr. Jag klarar bara inte av dåliga skådisar.
  • snedtak

Herkules i New York, Gräsklipparmannen och Plan 9 from Outer Space ligger bra till.

• flygrl

Asså ska filmer va dåliga ska dom fan va det till den grad att dom blir underhållande. Tänker här förstås på *host* mästerverk *host host* som "Plan 9 From Outer Space" eller "Rymdinvasion i Lappland". Kalkonkackel med stil ffs!

Svar på tråden Vilken är världens sämst film som ni har sett?