Vilken är världens sämst film som ni har sett?
Ja enligt mig så är det the shining, utan tvekan....
Ja enligt mig så är det the shining, utan tvekan....
Genomusle Keanu Reeves glimtade ju till i Matrix och Speed. Men i den genomusla kärleksfilmen "A walk in the clouds" visade han sitt rätta jag...
Genomusle Keanu Reeves glimtade ju till i Matrix och Speed. Men i den genomusla kärleksfilmen "A walk in the clouds" visade han sitt rätta jag...
Den kommande dokumentären om Trump.
Vet hur den kommer att sluta.
Blair witch project
Paranormal activity (som är typ samma film som Blair witch project)
Flickan med pärlörhänge
Lost in translation (jag såg den med en grupp vänner på bio, efteråt sa vi allihop att vi hade gått ut ur salongen om vi bara sett den med en person, nu tänkte vi alla att de andra kanske ville se klart den)
Jag glömde ju twilight. (Den av Stephanie Mayer) Det ända som är sämre än de filmerna är böckerna.
Blubbarella. Helt värdelös.
Into the wild, Paranormal activity, Möhippan med Kristen Dunst. Finns jättemånga fler men det här är några i alla fall.
Nu är pappa trött igen med Gösta Ekman. Den absolut tråkigaste film jag sett och den såg jag inte klart ens på bion.
Blair witch project
Paranormal activity (som är typ samma film som Blair witch project)
Flickan med pärlörhänge
Lost in translation (jag såg den med en grupp vänner på bio, efteråt sa vi allihop att vi hade gått ut ur salongen om vi bara sett den med en person, nu tänkte vi alla att de andra kanske ville se klart den)
Titanic
Rädda meninge Ryan
Braveheart
Sagan om ringen
Så tråkiga så man somnar. Hjälper inte ens att anstränga sig för att hålla sig vaken.
Den film som TS avskyr, The Shining, är däremot en av mina favoriter! Jack Nicholson är och förblir den bästa skådespelaren, även om han börjar sjunga på sista versen nu.