Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Min temp är bara 1 eller 2 decimaler ökad. Alltså nästan samma eller samma som innan ÄL.
Jag är förvirrad för jag hade gett upp helt. Kommer bli sjukt ledsen om det här är fel. :O
Jag har sjukt låg temp fast jag är gravid. Så du ska strunta i allt vad temp heter. Det är så himla missvisande.
Ja, det är lite tråkigt men ändå så känns det helt okej :) Hinner jag jobba mer innan nästa bebis kommer! Tog min sjuksköterskeexamen förra veckan, börjar jobba imorgon som sjuksköterska. Känns helt overkligt men det ska bli otroligt lärorikt <3 Tack för tumhållningen!! <3
Ja precis :D Vilken stad/kommun arbetar du i?
Grattis till examen =)
Jag är också sjuksköterska, jobbat som det sen 2011
Jobbar åt Västernorrlands län :) Du då?
Tack så mycket!! <3 Vad jobbar du inom? :)
Hoppar in här i tråden! Hoppas på ett plus nu. Slutade med p-spruta i feb förra året och den senaste tiden har jag haft ganska regelbunden mens så vi har börjat försöka nu när p-sprutan verkar ha försvunnit! Har bim runt den 27:e nu. Gjorde ett test lite ivrigt häromdagen men det va ett solklart negativt test. Men får se om mensen dyker upp nu i helgen eller om jag kan köra ett test till! Önskar er alla också ett lycka till på resan till ett plus:)