• Rut86

Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra

Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!

• Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
  • Mia therese
    hallonsaft24 skrev 2017-02-08 10:50:41 följande:
    Jag är också 35 år, och är inne på andra försöket. Hoppas att man kommer kunna få till det. Det är så lätt att börja stressa upp sig bara för att man är "gammal". Hoppas att hela åldersgrejen är lite överdriven.Jag känner mig ju ändå så himla ung och fräsch, ha ha!!
    Vad bra! då är vi 2 "gamlingar" i tråden Skrattande Fast känner inte heller mig så gammal. men klockan tickar ändå Glad

Vart bor du? Jag bor i Malmö.
  • jhk88

Hjälp tack! <3

Okej, inatt kände jag något konstigt i magen. Jag fick jätteont i höger äggstock, smärtan höll i sig i cirka två timmar och sedan gick det över till molande värk. Molvärken håller i sig än. Kan det vara en till ägglossning? Eller vad är det för smärta? I söndags hade jag liknande värk fast i vänster äggstock. Det gick över senare på kvällen...

• hallonsaft24
    Mia therese skrev 2017-02-08 13:32:55 följande:

Vad bra! då är vi 2 "gamlingar" i tråden Fast känner inte heller mig så gammal. men klockan tickar ändå

Vart bor du? Jag bor i Malmö.

Jag tror banne mig att jag precis plussat :)

Bor i Gbg.
  • Mia therese
    hallonsaft24 skrev 2017-02-08 15:30:50 följande:

Bor i Gbg.
    ja, det ser det ut som .
    grattis!
  • jhk88
    hallonsaft24 skrev 2017-02-08 15:30:50 följande:

Bor i Gbg.

Grattis!!! <3
  • Mia therese

Slut på ÄL-"perioden". Nu kommer den jobbigaste tiden med massa inbillade symptom från dag 1 (redan lite öm i äggstockarna tex FlörtSkrikandesSkrattande BIM 20 feb

• jhk88
    Mia therese skrev 2017-02-10 11:35:56 följande:

Slut på ÄL-"perioden". Nu kommer den jobbigaste tiden med massa inbillade symptom från dag 1 (redan lite öm i äggstockarna tex )  BIM 20 feb

Det är samma här... är på ÄL+5 idag och igår tyckte jag att jag hade molvärk samt att jag hade en värmande känsla över äggstocken på vänster sida... idag har jag molvärk också. Man börjar ju känna efter sååå fort ÄL har passerat XD
  • yennie84

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Tyvärr var det neg på CB digital i morse. Sorry för spam nu

• jhk88
    yennie84 skrev 2017-02-10 19:59:19 följande:

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Tyvärr var det neg på CB digital i morse. Sorry för spam nu

Grattis <3
Svar på tråden Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra