Vi som just börjat försöka, här kan vi stötta varandra
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Har just börjat försöka bli gravid och börjar redan bli galen :) Här kan vi stötta varandra på vägen till ett positivt test!
Hjälp tack! <3
Okej, inatt kände jag något konstigt i magen. Jag fick jätteont i höger äggstock, smärtan höll i sig i cirka två timmar och sedan gick det över till molande värk. Molvärken håller i sig än. Kan det vara en till ägglossning? Eller vad är det för smärta? I söndags hade jag liknande värk fast i vänster äggstock. Det gick över senare på kvällen...
Vad bra! då är vi 2 "gamlingar" i tråden Fast känner inte heller mig så gammal. men klockan tickar ändå
Vart bor du? Jag bor i Malmö.
Jag tror banne mig att jag precis plussat :)
Bor i Gbg.
Slut på ÄL-"perioden". Nu kommer den jobbigaste tiden med massa inbillade symptom från dag 1 (redan lite öm i äggstockarna tex )
BIM 20 feb
Slut på ÄL-"perioden". Nu kommer den jobbigaste tiden med massa inbillade symptom från dag 1 (redan lite öm i äggstockarna tex ) BIM 20 feb
Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Tyvärr var det neg på CB digital i morse. Sorry för spam nu
Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Tyvärr var det neg på CB digital i morse. Sorry för spam nu
Grattis <3