Mammor från Tempar/Fertility Friend
Let's move on
Let's move on
Bästa natten hitintills här! Somnade vid 19, vaknade 00 för mat och 03 för mat och blöjbyte. Halleluja! Hoppas verkligen att det kan bli en ny trend!
Bästa natten hitintills här! Somnade vid 19, vaknade 00 för mat och 03 för mat och blöjbyte. Halleluja! Hoppas verkligen att det kan bli en ny trend!
Jäklans va skönt!! Man blir nästan lite tårögd och stolt när dom sköter sig såpass bra. ;D
Woop woopHur går det för dig? Fortfarande lugnt ?
Nu har jag börjat piggna till från nattens magsjuka urk!
Tur att detta hände på helgen så jag inte behövde ha allt för dåligt samvete att sambon också blev vaken och han kunde ta hand om skruttis.
Jag vill också ha så bra bebisnätter som ni verkar ha fått!
Alltså sovstilen på min lille tomtenisse! ;'D
Undrar om soc kommer knacka på dörren inom kort... XD
Nu har jag börjat piggna till från nattens magsjuka urk!
Tur att detta hände på helgen så jag inte behövde ha allt för dåligt samvete att sambon också blev vaken och han kunde ta hand om skruttis.
Jag vill också ha så bra bebisnätter som ni verkar ha fått!
Läser här i bakgrunden... skönt att de börjar bli bättre gästen :)
Symmetrical sov han länge efter kl 03? Skönt med en bra natt
Usch jag börjar känna mig nere igen känns inte alls kul, han gråter så mkt pga gas och så har han reflux... är så jävla trött O orkar därför inte göra ngt, allt består bara av sömnbrist gråt skrik blöjbyte matning rapning.
Usch för magsjuka! >_< Går vinterkräksjukan på sonens dagis nu. Vet inte om jag vågar lämna honom nästa vecka...
Vad jobbigt det låter för dig eagle! Har tyvärr inga råd att ge, inte som jag kommer på nu iallafall.
Känner dock igen mig i din situation, dock med mindre skrik tror jag. Men skriken är ju en av sakerna som är värst tyvärr Man känner sig så maktlös.
Skickar en kram å må er natt bli helt okej ändå!