Maran73 skrev 2017-01-25 15:50:31 följande:
Nej men fy så trist Smurfen!!! <3
Men säger som Jessy, de missade en av mina också, den hade gömt sig under på ngt sätt. Och jag undrar också hur många sprutor du hade tagit innan detta UL, vilket jag antar var det första? Undrar också om de mätte blåsorna eller inte, dvs hur små är pyttesmå?
Tror inte att du tagit sprutan fel! Fast det vore ju heller inte kul om du inte svarar på behandlingen förstås...
Verkar som att de får byta läkemedel och/eller protokoll då och då, det passar inte alltid individen.
Men iaf, så jobbigt och frustrerande! Lider med dig, hopp blir förtvivlan och så hopp igen, fram och tillbaka. Vilken jäkla röra det är detta...
Hoppas hoppas att de finns där men är svåra att urskilja, samt att en höjd dos gör susen! Lipa på, det behöver man.. Stor bamsekram! Uppdatera gärna när du orkar.
Missade dom dina också?? Ok, kanske finns strimma hopp då...fattar inte hur de bara kan försvinna? Hela sex stycken? Barnmorskan jag hade bökade runt för fullt, hon kändes lite ovan, och till slut borde hon sett alla blåsor tycker jag. Det gjorde läkarna till slut i alla fall. Ska jag gå till annan och göra ul tycker ni?? Eller om hon inte ser, ska jag be att en annan läkare kommer in också. För tänk om de finns, och bara hon som inte kom runt och se dom??
Hade tagit 4 sprutor, och läkaren skrev " det ser ut som du inte tagit nån menopur alls!" Han var chockad också över resultatet. Jag som kämpat så !
Nä, efter mejlande med kliniken så är jag rätt säker på att jag tagit sprutan rätt, och även blandat rätt. De små mätte bara 3mm.
Så på måndag ul igen, har de inte växt så avbryts det. I annat fall, förlängs sprut med en vecka med äp veckan därpå. Skit också!