Maran73 skrev 2017-01-24 08:22:36 följande:
Perfekt! Och jag är farmaceut med diabetes, tillsammans kan vi ju täcka det mesta!
Vad jobbar du med? Alltså typ av sjuk/hälsovård (om jag får fråga)?
oj vad glad jag blir över detta! nu kan man ju fråga loss om allt! Vi har ju en otrolig kompetens i tråden! :)
Jessy01 skrev 2017-01-24 09:35:02 följande:
Åh det är det jag vill jobba som....valde fel linje Försökte komma in på en utbildning inom farmakologi för att läsa på distans nu i vår men kom aldrig in!
Perfekt då kan vi ställa massa frågor till dig
Själv jobbar som koordinator för patienter som ska transplanteras.
Hoppas verkligen det går vägen nu för dig Maran och Smurfen....följer med spänning!
Hmmm nu pratade jag precis med min klinik och de sa att jag absolut kan påbörja behandling igen (kort protokoll) till nästa mens, alltså runt den 24/2. Skönt men samtidigt är det inte lite väl tidigt? Precis fått negativt efter kort protokoll och mens idag. Någon som vet?
Jag vet dessvärre inte hur det ligger till faktisk och undrar samma sak. Men eftersom vi ska byta klinik så blir det nog inte att vi startar denna månad. Men det är kanske lika bra för jag känner mig helt slutkörd känslomässigt och hade nog inte pallat trycket igen.
Känner mig inte hoppfull idag känns som om vi har så mycket emot oss. Om man läser runt så verkar det gå bra för de flesta till slut men jag är rädd att vi blir dem som blir kvar. Vi har bara kommit till ET en gång. Vi har haft problem med ägg som inte delar sig, cysta som växer, ägg som växer mer än de andra och blockerar äggstocken, ojämnt tillväxt på ägg och som "cherry on the top" få ägg.
smurfen 11 skrev 2017-01-24 11:45:14 följande:
Blev det tester av hormoner idag?
Uppföljning låter ju bra, då bryr dom sej. Får se hur vår klinik gör där.
Jag ska inte heller ta blodprov för att kolla östrogenet, bara ul, frågade kliniken .