BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Vad härligt för er som redan fått se eran lilla bebis!! För snart 3 år sedan var jag gravid med min dotter och fick första ljutraljudey på min födelsedag och har denna gång ungefär samma bf (plus minus några dahar) och ska åter igen på första ul på min födelsedag!! Haha tycker det är rätt fantastiskt
VUL för mig idag med, v6+6! Allt såg bra ut, hjärtat tickade och skrutten var 7 mm :D Helt fantastiskt! Nu slangat fokusera på nästa delmål: fosterdiagnostik och inskrivning på mvc.
Å så avundsjuk man blir! Klart lilla hjärtat tickar! Underbart att få se!
Ja känns otroligt skönt:)
När ska du på vul?
Hejsan.. Hoppar gärna in i denna gruppen med ???? väntar vårt fjärde barn i juli . Vet inte riktigt datum än men ska på vul i nästa vecka ??
Vad roligt för er som redan fått se hjärtat så tidigt! Jag ska på vul imorgon. Hoppas också få se:D
Grattis till alla :)!! Själv har jag en ofostrig graviditet har dom konstaterat. Man ser bara hinnsäcken i v 7+4. Ska få ytterligare information om mitt blodprov jag lämnade imorse och sedan få reda på hur jag ska gå tillväga sedan. :(!
Grattis till alla :)!! Själv har jag en ofostrig graviditet har dom konstaterat. Man ser bara hinnsäcken i v 7+4. Ska få ytterligare information om mitt blodprov jag lämnade imorse och sedan få reda på hur jag ska gå tillväga sedan. :(!
Hej!
Jag plussade idag ????????????
Räknat ut till BF 24/7-2017
Nej va trist:( beklagar:(