• Svar på tråden BF juli 2017
  • småvildingar

Kopierar in inlägget där det står hur en tar sig vidare till fb-gruppen :)

"Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f

Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram."

• Sjöblomman
    Tatami skrev 2016-11-12 01:23:06 följande:
    Jag plussade på dag 3+5, 4 dagar innan officiell testdag. Nu är jag på 6+2 (lördag). Bf enligt en app är 5 juli. VUL på onsdag!
    Ah! Spännande med VUL, vart är det du går?
    Jag ska på VUL 28/11, känns som en evighet... gick in i v 6 idag. BF 14/7
  • Sjöblomman
    Tatami skrev 2016-11-12 12:22:50 följande:
    Det finns redan en grupp, har ganska många medlemmar, PMa mig vid intresse. Men det går ju bra med flera grupper :)
    Hur hittar man din grupp?
  • typjag

Startat tråden "BF vår/sommar 2017 efter IVF" där vi som plussat efter IVF kan följas åt!

• Sabiinan

Är så otroligt rädd för missfall. Har varit på gyn vid två tillfällen och hon kunde inte se att det var början till missfall men var ändå osäker på grund av att hon enbart kunde se hinnsäcken i livmodern. Tog ett blodprov. Eftersom att det var högt värde på blodprovet så ville hon ha in mig igen efter två dagar för ett blodprov och för att se så att det inte var något utomkveds? Vid första besöket låg hcg på ungefär 12000 och vid andrs besöket 15000 men fortfarande inget i hinnsäcken. Och jag känner inget olustigt, har fortfarande symptom som jag hela tiden haft. Är jätte orolig. V 6+6 nu.

• any19877

Hej alla! Grattis till er! Är också gravid och har bf 25 juli enligt appar. Väntar mitt tredje barn, har tvillingar som är 4 år gamla.har haft 2 missfall och är väldigt orolig nu.

• waattos
    Sjöblomman skrev 2016-11-12 17:19:42 följande:

Ah! Spännande med VUL, vart är det du går?

Jag ska på VUL 28/11, känns som en evighet... gick in i v 6 idag. BF 14/7

Jag gick också in i v 6 idag, BF samma datum :D är du med i hemliga fb gruppen??
  • Mammatillenliten
    Tatami skrev 2016-11-12 12:22:50 följande:

Det finns redan en grupp, har ganska många medlemmar, PMa mig vid intresse. Men det går ju bra med flera grupper :)

Hur hittar man din grupp Tatami? :)
  • Sjöblomman
    waattos skrev 2016-11-12 21:58:36 följande:
    Jag gick också in i v 6 idag, BF samma datum :D är du med i hemliga fb gruppen??
    Kul! Grattis!

Nej, tyvärr inte... hur kommer man med?
  • waattos
    Sjöblomman skrev 2016-11-12 22:22:26 följande:

Kul! Grattis!

Nej, tyvärr inte... hur kommer man med?

Kopierar in inlägget där det står hur en tar sig vidare till fb-gruppen :)

"Här är min fb profil så den som vill kan skicka vänförfrågan till mig så lägger jag till! ---> bit.ly/2eCrb0f

Gruppen e som sagt hemlig så bara de som är med i gruppen kan se den. Den går inte att söka fram."
Svar på tråden BF juli 2017