• Svar på tråden BF juli 2017
  • Summerchild
    Linda Eng skrev 2017-01-04 14:58:30 följande:

Hej alla! är gravid i v 11 med första barnet efter lång kamp. BF 30/7 <3

Har kontaktat tjejen i länken till den hemliga facebookgruppen men ej fått svar. Kan någon bjuda in mig eller är det någon annan jag kan kontakta?

Hej du är välkommen till 2 andra grupper du hittar 16-31 juli 2017 söka gravid och sen leta efter ikonen tumme upp

Dom båda är bra men den ena är en mindre grupp där vi är lite tightare

Den andra heter juli ny 2017.

Välkommen
  • AM89

Någon som vill gå med i FB gruppen ? Skriv ett pm till mig här så löser vi det! :)

• Preet90
    AM89 skrev 2017-01-15 00:46:56 följande:

Någon som vill gå med i FB gruppen ? Skriv ett pm till mig här så löser vi det! :)

hur skriver man Pm, jag är ganska ny på FL :) jag vill gå med i gruppen, är gravid med mitt första barn och har bf i juli :)
  • Cheroptera

Hej hej! Jag är i vecka 16 och jag och min man väntar vårt första efterlängtade barn efter ett och ett halvt år av försök Glad 

Är det någon av er "förstagångsmammor" som också är i 30-årsåldern? 

• Joline84
    Cheroptera skrev 2017-01-26 14:26:25 följande:

Hej hej! Jag är i vecka 16 och jag och min man väntar vårt första efterlängtade barn efter ett och ett halvt år av försök Glad 

Titta efter gruppen BF juli 2017 ny!
  • ivf februari
    Cheroptera skrev 2017-01-26 14:26:25 följande:

Hej hej! Jag är i vecka 16 och jag och min man väntar vårt första efterlängtade barn efter ett och ett halvt år av försök  

Hej. Jag fyller 31 i sommar. Är i vecka 15 (första barn med ivf försök)
  • Miloue77
    mariatherese93 skrev 2016-10-24 21:22:09 följande:

Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?

Jag plussade idag! Är bara i vecka 4 men håller alla tummar att allt ska få gå vägen Glad
  • obemärkt
    Linda Eng skrev 2017-01-04 14:58:30 följande:

Hej alla! är gravid i v 11 med första barnet efter lång kamp. BF 30/7 <3
    Har kontaktat tjejen i länken till den hemliga facebookgruppen men ej fått svar. Kan någon bjuda in mig eller är det någon annan jag kan kontakta?

Du är i fel grupp. Prova gruppen bf juli 2018.
  • helena anna

Hej!
    Jag undrar om någon på Facebook kan se att jag går med i fb-gruppen?
    De flesta på facebook vet inte att jag är gravid i nuläget.
    Är troligen i vecka 6 snart.

/ Helena Henriksson

• frestelsen
    helena anna skrev 2017-10-29 07:16:43 följande:

Hej!

Jag undrar om någon på Facebook kan se att jag går med i fb-gruppen?

De flesta på facebook vet inte att jag är gravid i nuläget.

Är troligen i vecka 6 snart.

/ Helena Henriksson

Våra bebisar har kommit redan så du söker nog bf juli 2018:)
  • Sopp

Har nyligen plusat med tredje barnet, bf 26 juli. Det här kommer låta så dumt, men jag trodde inte det skulle gå så fort (1a försöket) och nu nästan hoppas jag att det inte tar sig som det ska de närmaste veckorna. Jag får lite panik, hur ska vi orka? Och får jag någonsin gå ut o träffa vänner igen?!

• Bodrum
    Sopp skrev 2017-11-14 10:59:44 följande:

Har nyligen plusat med tredje barnet, bf 26 juli. Det här kommer låta så dumt, men jag trodde inte det skulle gå så fort (1a försöket) och nu nästan hoppas jag att det inte tar sig som det ska de närmaste veckorna. Jag får lite panik, hur ska vi orka? Och får jag någonsin gå ut o träffa vänner igen?!

Säger som föregående. Du ska nog leta dig till en annan grupp med BF 2018. Vi har alla fått våra bebisar. Lycka till!
Svar på tråden BF juli 2017