BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Hej alla! är gravid i v 11 med första barnet efter lång kamp. BF 30/7 <3
Har kontaktat tjejen i länken till den hemliga facebookgruppen men ej fått svar. Kan någon bjuda in mig eller är det någon annan jag kan kontakta?
Någon som vill gå med i FB gruppen ? Skriv ett pm till mig här så löser vi det! :)
Någon som vill gå med i FB gruppen ? Skriv ett pm till mig här så löser vi det! :)
Hej hej! Jag är i vecka 16 och jag och min man väntar vårt första efterlängtade barn efter ett och ett halvt år av försök
Är det någon av er "förstagångsmammor" som också är i 30-årsåldern?
Hej hej! Jag är i vecka 16 och jag och min man väntar vårt första efterlängtade barn efter ett och ett halvt år av försök
Hej alla! är gravid i v 11 med första barnet efter lång kamp. BF 30/7 <3
Har kontaktat tjejen i länken till den hemliga facebookgruppen men ej fått svar. Kan någon bjuda in mig eller är det någon annan jag kan kontakta?
Hej!
Jag undrar om någon på Facebook kan se att jag går med i fb-gruppen?
De flesta på facebook vet inte att jag är gravid i nuläget.
Är troligen i vecka 6 snart.
/ Helena Henriksson
Hej!
Jag undrar om någon på Facebook kan se att jag går med i fb-gruppen?
De flesta på facebook vet inte att jag är gravid i nuläget.
Är troligen i vecka 6 snart.
/ Helena Henriksson
Har nyligen plusat med tredje barnet, bf 26 juli. Det här kommer låta så dumt, men jag trodde inte det skulle gå så fort (1a försöket) och nu nästan hoppas jag att det inte tar sig som det ska de närmaste veckorna. Jag får lite panik, hur ska vi orka? Och får jag någonsin gå ut o träffa vänner igen?!
Har nyligen plusat med tredje barnet, bf 26 juli. Det här kommer låta så dumt, men jag trodde inte det skulle gå så fort (1a försöket) och nu nästan hoppas jag att det inte tar sig som det ska de närmaste veckorna. Jag får lite panik, hur ska vi orka? Och får jag någonsin gå ut o träffa vänner igen?!