• Svar på tråden BF juli 2017
  • Ammi88

Nu är jag lite orolig.. Haft jättemycket illamående och spänningar/molande värk i livmodern senaste dagarna men nu har jag inte känt av det på ett par timmar. Hur vanligt/ovanligt är det att symptomen kommer och går så?

• Mammatillenliten
    Ammi88 skrev 2016-11-12 23:21:38 följande:

Nu är jag lite orolig.. Haft jättemycket illamående och spänningar/molande värk i livmodern senaste dagarna men nu har jag inte känt av det på ett par timmar. Hur vanligt/ovanligt är det att symptomen kommer och går så?

Det är jättevanligt! Molvärken kommer o går hela tiden. Illamåendet också!
  • Ammi88
    Mammatillenliten skrev 2016-11-13 09:31:51 följande:

Det är jättevanligt! Molvärken kommer o går hela tiden. Illamåendet också!

Åh tack! Då ska jag försöka hålla mig lite lugn <3
  • Tatami
    Sjöblomman skrev 2016-11-12 17:19:42 följande:

Ah! Spännande med VUL, vart är det du går?

Jag ska på VUL 28/11, känns som en evighet... gick in i v 6 idag. BF 14/7

Jag kontaktade Linné gyn, som är kopplad till ivf Linnékliniken, tänkte att de har bra vana på tidiga ultraljud :) Visst är det spännande men det kan ju också visa att saker inte är som de ska :/ Har ganska ont sen nån vecka tillbaka och funderar på om det är mitt myom som spökar.

Hur mår du? Och grattis till vecka 6 :)
  • Tatami
    Sjöblomman skrev 2016-11-12 17:21:30 följande:

Hur hittar man din grupp?

Gruppen är densamma som småvildingar postade om ovanför, kontakta henne som det står här ovanför :)
  • Tatami
    typjag skrev 2016-11-12 18:46:23 följande:

Startat tråden "BF vår/sommar 2017 efter IVF" där vi som plussat efter IVF kan följas åt!

Jag är redan med i en bf-grupp, skulle vara roligt om ni ville vara med i samma :)
  • Pelleplutt87

Plussade idag???? Min mann och jag är båda 29 år och väntar vår första?? Tänkte berätta nyheten för honom på hans födelsedag på onsdag, skulle vara kul att slå in något i ett paket.någon här som har ett tips på hur jag kann överska honnom? Hur gjorde ni?

• frestelsen
    Pelleplutt87 skrev 2016-11-13 15:13:57 följande:

Plussade idag???? Min mann och jag är båda 29 år och väntar vår första?? Tänkte berätta nyheten för honom på hans födelsedag på onsdag, skulle vara kul att slå in något i ett paket.någon här som har ett tips på hur jag kann överska honnom? Hur gjorde ni?

Ta ett digitalt på onsdagen och slå in i ett paket:) kan ju va kul. Står ju gravid på:)
  • Sjöblomman
    Tatami skrev 2016-11-13 14:24:36 följande:
    Jag kontaktade Linné gyn, som är kopplad till ivf Linnékliniken, tänkte att de har bra vana på tidiga ultraljud :) Visst är det spännande men det kan ju också visa att saker inte är som de ska :/ Har ganska ont sen nån vecka tillbaka och funderar på om det är mitt myom som spökar.

Hur mår du? Och grattis till vecka 6 :)
    Jo, men om det är något som är fel vill man ju veta det så fort som möjligt. Det blir ju inte bättre av att vänta...

Kan man göra något åt myom?
Svar på tråden BF juli 2017