BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Nu är jag lite orolig.. Haft jättemycket illamående och spänningar/molande värk i livmodern senaste dagarna men nu har jag inte känt av det på ett par timmar. Hur vanligt/ovanligt är det att symptomen kommer och går så?
Nu är jag lite orolig.. Haft jättemycket illamående och spänningar/molande värk i livmodern senaste dagarna men nu har jag inte känt av det på ett par timmar. Hur vanligt/ovanligt är det att symptomen kommer och går så?
Det är jättevanligt! Molvärken kommer o går hela tiden. Illamåendet också!
Ah! Spännande med VUL, vart är det du går?
Jag ska på VUL 28/11, känns som en evighet... gick in i v 6 idag. BF 14/7
Hur hittar man din grupp?
Startat tråden "BF vår/sommar 2017 efter IVF" där vi som plussat efter IVF kan följas åt!
Plussade idag???? Min mann och jag är båda 29 år och väntar vår första?? Tänkte berätta nyheten för honom på hans födelsedag på onsdag, skulle vara kul att slå in något i ett paket.någon här som har ett tips på hur jag kann överska honnom? Hur gjorde ni?
Mina smailgubbar vart frågetecken
Plussade idag???? Min mann och jag är båda 29 år och väntar vår första?? Tänkte berätta nyheten för honom på hans födelsedag på onsdag, skulle vara kul att slå in något i ett paket.någon här som har ett tips på hur jag kann överska honnom? Hur gjorde ni?