BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Hej hej.
Är i v.7 (6+6) och som det ser ut nu är förlossningsdatumet beräknat till 2017-07-06. Samma dag som min 8 åriga dotter föddes på
Grattis till alla :)!! Själv har jag en ofostrig graviditet har dom konstaterat. Man ser bara hinnsäcken i v 7+4. Ska få ytterligare information om mitt blodprov jag lämnade imorse och sedan få reda på hur jag ska gå tillväga sedan. :(!
Hallå! Får jag hoppa in här? Plussade för några dagar sedan med barn nummer tre, om allt går bra. Har inte riktigt smält det än och har inte så mycket symptom heller men det kommer nog inom kort. Har mått illa med de andra två så jag räknar med samma den här gången. Har bf 26 juli. Är det någon mer som väntar nummer tre?
Åh nej! Vad tråkigt... beklagar verkligen. :(
Får jag fråga vad en ofostrig graviditet innebär? Har inte riktigt förstått..
Väntar också mitt 3e har bf 21 juli! Har 4 åriga tvillingar som är födda den 20 juli( en månad förtidigt);)
Hej!
Hoppar också in här om jag får. Väntar 3:e barnet 24/7, men har haft 2 MF och 1 MA senaste 18 månaderna, så är lite orolig att det inte ska hålla hela vägen. Sist jag fick MF (i våras) trodde man att det var utomkvedshavandeskap och jag opererades, lite oklart var graviditeten egentligen satt trots detta, så ska på VUL nästa måndag. Nog lite för tidigt för att få se något hjärta då (v6+0), men får iallafall se om det sitter på rätt ställe.
Hej!
Hoppar också in här om jag får. Väntar 3:e barnet 24/7, men har haft 2 MF och 1 MA senaste 18 månaderna, så är lite orolig att det inte ska hålla hela vägen. Sist jag fick MF (i våras) trodde man att det var utomkvedshavandeskap och jag opererades, lite oklart var graviditeten egentligen satt trots detta, så ska på VUL nästa måndag. Nog lite för tidigt för att få se något hjärta då (v6+0), men får iallafall se om det sitter på rätt ställe.
Åh, vad hemskt! Var med om ett MA i juli förra året och då fortsatte moderkakan att växa så att jag hade massa gravsymptom, kräktes etc trots att fostret var dött. Vet hur hemskt det är. Så ledsen, skickar en varm kram och hoppas att allt går bra med tabletterna.
Åh, vad hemskt! Var med om ett MA i juli förra året och då fortsatte moderkakan att växa så att jag hade massa gravsymptom, kräktes etc trots att fostret var dött. Vet hur hemskt det är. Så ledsen, skickar en varm kram och hoppas att allt går bra med tabletterna.
Är inne i v 7 (6+1) och jag mår så in i he*vetes dåligt :( Illamåendet kommer och går hur den vill, främst nu på kvällarna så att jag inte kan somna. Det ända jag får ner i magen är dolkens cheeseburgare, äppelbitar och apelsinklyftor. Olidligt, känner mig värdelös och är rädd att jag skadar min bulle i magen. Men jag får ju inte ner något annat. Inbillar mig att något är fel och att det ska sluta i mf. På detta har jag fått ligementsmärtor som kommer med jämna mellanrum och skrämmer mig ihjäl mig att det ska vara starten för ett mf(vi har haft ett tidigt mf tidigare). Fått en härlig diarré för att toppa allt, men unnar mig att jag ännu inte har kräkts. För då tror jag att jag kommer svimma.
Förlåt för allt klagande, men detta är första barnet och såklart oroar jag mig för allt jag känner. Ska försöka slappna av men hur gör man det när man försöker beskydda något man inte ännu kan skydda i så stort anseende.
Jag som trodde jag skulle slippa dessa illamående.. Trodde jag fel ;)
Kram på er