Inlägg från: Mammatillenliten |Visa alla inlägg
  • Mammatillenliten

BF juli 2017

Hej på er! Hoppar in här! Har precis plussat på BIM-4. Kan inte förstå att det är sant. Fjärde graviditeten, andra barnet. Bf blev 29/7.

• Mammatillenliten
    Mammatillenliten skrev 2016-11-12 15:34:50 följande:

Hej på er! Hoppar in här! Har precis plussat på BIM-4. Kan inte förstå att det är sant. Fjärde graviditeten, andra barnet. Bf blev 29/7.

Man ser knappt på fotot men i verkligheten synd det jättebra!
  • Mammatillenliten
    Tatami skrev 2016-11-12 12:22:50 följande:

Det finns redan en grupp, har ganska många medlemmar, PMa mig vid intresse. Men det går ju bra med flera grupper :)

Hur hittar man din grupp Tatami? :)
  • Mammatillenliten
    Ammi88 skrev 2016-11-12 23:21:38 följande:

Nu är jag lite orolig.. Haft jättemycket illamående och spänningar/molande värk i livmodern senaste dagarna men nu har jag inte känt av det på ett par timmar. Hur vanligt/ovanligt är det att symptomen kommer och går så?

Det är jättevanligt! Molvärken kommer o går hela tiden. Illamåendet också!
  • Mammatillenliten

BIM-2 idag. Testade precis och strecket var starkare idag än igår. Ett steg framåt! Har beställt digitala jag tänkte ta i slutet av veckan... nu är testlagret stickorna slut. Så får helt enkelt lita på det plusset och försöka tänka att vi väntar bebis inte missfall.

• Mammatillenliten
    Gosbubbla skrev 2016-11-19 19:03:01 följande:

Hejsan :)

Jag plussade i måndags och enligt mina beräkningar så är jag i vecka 5-6 typ :)

Läste om något fb grupp? Skulle gärna vilja vara med i den också om det är okej?:)

Skicka ett meddelande med ditt namn o hur fin profilbild ser ut till mig så lägger jag till dig i gruppen :)
Svar på tråden BF juli 2017