BF juli 2017
Hej på er! Hoppar in här! Har precis plussat på BIM-4. Kan inte förstå att det är sant. Fjärde graviditeten, andra barnet. Bf blev 29/7.
Hej på er! Hoppar in här! Har precis plussat på BIM-4. Kan inte förstå att det är sant. Fjärde graviditeten, andra barnet. Bf blev 29/7.
Det finns redan en grupp, har ganska många medlemmar, PMa mig vid intresse. Men det går ju bra med flera grupper :)
Nu är jag lite orolig.. Haft jättemycket illamående och spänningar/molande värk i livmodern senaste dagarna men nu har jag inte känt av det på ett par timmar. Hur vanligt/ovanligt är det att symptomen kommer och går så?
BIM-2 idag. Testade precis och strecket var starkare idag än igår. Ett steg framåt! Har beställt digitala jag tänkte ta i slutet av veckan... nu är testlagret stickorna slut. Så får helt enkelt lita på det plusset och försöka tänka att vi väntar bebis inte missfall.
Ska jag fixa till en ? :D
Ska jag fixa till en ? :D
Hejsan :)
Jag plussade i måndags och enligt mina beräkningar så är jag i vecka 5-6 typ :)
Läste om något fb grupp? Skulle gärna vilja vara med i den också om det är okej?:)