• Svar på tråden BF juli 2017
  • mariatherese93

Jag mår redan väldigt illa! Har inte spytt ännu dock. Märker att jag verkligen måste äta med jämna mellanrum! Åkt på urinvägsinfektion så skall åka till läkaren idag!

• ranten

Jag plussade idag! Bf 1/7. Hade ma i vecka 11 i början på juni och missfall i slutet av augusti. Tredje gången gillt känns det som :)

• Eldra
    mariatherese93 skrev 2016-10-25 07:22:02 följande:

Jag mår redan väldigt illa! Har inte spytt ännu dock. Märker att jag verkligen måste äta med jämna mellanrum! Åkt på urinvägsinfektion så skall åka till läkaren idag!

Ush. Ja jag mår illa imellanåt. Men hur vet du att du har åkte på uvi? Min bm tror också att jag har. (Hade det för ca 3v sen) men hade ej några egentligen besvär så mer än att mitt urin luktade speciellt och att jag kände mig kissig typ hela tiden. Men ej att det sved eller något. Men tycker det spänner långt nere vid magen och känns som ett tryck neråt ibland (typ att något ska trilla ut) lite sammandragningarkänsla typ .. Därför hon misstänkte uvi igen.
  • FrökenMinna

Hej hej.. här är en till.. plussade idag. Beräknad 4 juli.

Andra barnet.

3 missfall i bagaget.

Ska åka till Gyn alldeles strax och kolla hur det ser ut samt få hormonsprutor. Vill ju såååå gärna behålla den här.

• Sazzle

Hej tjejer! Jag har startat en hemlig grupp på facebook för oss med bf i juli 17 och ju fler desto roligare! Skicla en vänförfrågan till mig på fb så lägger jag till er! ---> bit.ly/2eCrb0f

• Eldra
    mariatherese93 skrev 2016-10-25 09:43:25 följande:

Vet att det är uvi för att jag haft det många gånger. Kissar rakblad. Svårt att ta fel haha

Aha ja nä då e det ej svårt att ta fel på det. Är det bara jag som tycker att det spänner/trycker i nedre magen? Man känner liksom att där verkligen är något även då ddt är väldigt litet nu :)
Svar på tråden BF juli 2017