• Svar på tråden BF juli 2017
  • joss92
    vertias skrev 2016-10-29 07:30:38 följande:
    Grattis själv! Så roligt :D Ja jag vill bara att tiden ska gå fort så man är förbi vecka 12. Har du några symtom? Jag har typ "mensvärk", ont i äggstockarna och ont i brösten! Inget illamående och så än, men de kanske kommer :) vad äter du för vitaminer? Jag har ätit folsyra i snart två månader så hoppas de gett en bra "grund" :)

Ja precis! :) Jag är extremt trött ibland, det kan bara slå till sådär från ingenstans. Nu går jag och kissar ofta med. Ömma bröst och "mensvärk" hade jag med förra veckan, nu har det avtagit.

Har inte heller illamående än men som du säger, kommer det säkert ;) Jag äter Apoteket Hjärtats "multivitamin gravid" den innehåller folsyra :)

• frestelsen
    Glädje skrev 2016-10-29 11:47:19 följande:

bim idag och pluss med cb digitala idag och några cb innan det (allvarligt testmissbrukare) ;)

Detta är (om allt går vägen) bäbis nr 3!

Oplanerad och vi som inte skulle ha fler.. :P

Hur berättar man för maken? Spricker snart å måste berätta för honom men vet inte hur.. Han är väl inte suuper sugen på en trea, men fullt medveten om att det kunde bli så iom oskyddat sex... så känner att jag måste berätta det på något otroligt bra sätt haha tips?

Jag tycker du ska ge han de digitala:) typ kan du hålla den här :)
  • Sabiinan

Hej alla :) nu är jag i vecka 4+5 livrädd att det ska gå åt skogen. Mina symtom är som bort blåsta, var tvungen att ta ett nytt grav test som visade 3+. Hur är det med alla andra och era symtom :)?

• Tatami
    Sabiinan skrev 2016-10-29 14:38:54 följande:

Hej alla :) nu är jag i vecka 4+5 livrädd att det ska gå åt skogen. Mina symtom är som bort blåsta, var tvungen att ta ett nytt grav test som visade 3+. Hur är det med alla andra och era symtom :)?

Jag har lite molvärk (livmoder, ljumskar, rygg), svagt illamående, huvudvärk, och nu trött. Om du redan får 3+ på dag 4+5 så är det iaf inget fel på dina hcg-nivåer :) enligt tabeller jag hittat är första dagen över 2000 oftast 5+3. (3+ blir det om hcg är över 2000. Sen är det ju väldigt individuellt :) Det går säkert bra!
  • soontobemommy2017

Jag plussade idag! Första barnet så jag har inte jätte bra koll på någonting alls.. Lite panik här borta! Men enligt en gravidas är min BF 8 juli 2017 :)
    Grattis alla blivande mammor! 

• aag89

BF 7 juli. Plussade igår efter återföring av 5 dagars blasto. Känner mig extremt trött, villa bara sova hela tiden! Annars inga andra symtomer.

Grattis till alla oss :)

• Tatami
    soontobemommy2017 skrev 2016-10-29 15:45:54 följande:

Jag plussade idag! Första barnet så jag har inte jätte bra koll på någonting alls.. Lite panik här borta! Men enligt en gravidas är min BF 8 juli 2017 :)

Grattis alla blivande mammor! 

Grattis till dig och till alla andra som plussat! :D Försts barnet för mig med!
  • Sabiinan
    Tatami skrev 2016-10-29 15:40:38 följande:

Jag har lite molvärk (livmoder, ljumskar, rygg), svagt illamående, huvudvärk, och nu trött. Om du redan får 3+ på dag 4+5 så är det iaf inget fel på dina hcg-nivåer :) enligt tabeller jag hittat är första dagen över 2000 oftast 5+3. (3+ blir det om hcg är över 2000. Sen är det ju väldigt individuellt :) Det går säkert bra!

Jaha okej!! Ja jag var tvungen att tests igen för jag har som inga symtom idag. Väldigt väldigt lite öm i bröste. Och var något illamående tidigare idag men inget att gnälla över och jätte lite molvärk. Har 3 missfall sen innan och är jätte rädd att få ännu ett. Har till och med redan köpt några bodys ???? vilken vecka är du i?
  • Tatami
    Sabiinan skrev 2016-10-29 17:47:45 följande:

Jaha okej!! Ja jag var tvungen att tests igen för jag har som inga symtom idag. Väldigt väldigt lite öm i bröste. Och var något illamående tidigare idag men inget att gnälla över och jätte lite molvärk. Har 3 missfall sen innan och är jätte rädd att få ännu ett. Har till och med redan köpt några bodys ???? vilken vecka är du i?

Då har du ju symtom :) Man måste ju inte ha starka symtom, det har Inter jag heller. Jag är v 4+2 idag. Har också haft två missfall, båda sent vecka 5... Så nuvarande mål är att klara sig en vecka till från idag så att jag hinner gå in i vecka 6 :)
Svar på tråden BF juli 2017