BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Då har du ju symtom :) Man måste ju inte ha starka symtom, det har Inter jag heller. Jag är v 4+2 idag. Har också haft två missfall, båda sent vecka 5... Så nuvarande mål är att klara sig en vecka till från idag så att jag hinner gå in i vecka 6 :)
Ja jo det är sant, men dom har avtagit lite smått tycker jag haha. Så dumt för man tror alltid det värsta. Haha. Ja jag håller tummarna för dig. Och hoppas det tar sig på riktigt nu :)!!
Hej alla :) nu är jag i vecka 4+5 livrädd att det ska gå åt skogen. Mina symtom är som bort blåsta, var tvungen att ta ett nytt grav test som visade 3+. Hur är det med alla andra och era symtom :)?
Tack <3 Håller tummarna för dig med!!
Jag är illamående på morgonen och kvällen när jag är som tröttast,spänner i brösten till o från. Däremot har jag fått världens möblera om eller göra om nojja ????
Åh vad roligt! Och grattis till dig också!! Vi är ju nästan i samma vecka :D
Jag är i vecka 3+6 :)
Plussade I Fredags med early test. Men vågade inte tro på det. Idag på BIM köpte jag clearblue. Gravid kom upp.
Gravidkollens teststickor visar fortfarande negativt.
2 barn sen innan. 6 och 7 år.
Får hoppas det går hela vägen:) :) :)
Hej allihopa,
Jag hoppar in i denna tråd. Plussade på tidigt gravtest igår och ett mycket svagt streck på vanliga gravstickor. Ska göra ett digitalt cb imorgon eller på tisdag Har använt NC och denna säger att jag är i v 3+4. BF 17 juli.
Jag är så nojjig att jag bara inbillar mig fast de tidiga testen inte kan bli tydligare. Mer som har dessa känslor?
Har ont i magen, periodvis mensvärk och ömma bröst, sover inte bra på nätterna!
Stort grattis till er alla och tack för en bra grupp!
Hej allihopa,
Jag hoppar in i denna tråd. Plussade på tidigt gravtest igår och ett mycket svagt streck på vanliga gravstickor. Ska göra ett digitalt cb imorgon eller på tisdag Har använt NC och denna säger att jag är i v 3+4. BF 17 juli.
Jag är så nojjig att jag bara inbillar mig fast de tidiga testen inte kan bli tydligare. Mer som har dessa känslor?
Har ont i magen, periodvis mensvärk och ömma bröst, sover inte bra på nätterna!
Stort grattis till er alla och tack för en bra grupp!