• Svar på tråden BF juli 2017
  • vertias
    Sofie1986 skrev 2016-10-31 11:58:57 följande:

Är det fler som har träningsvärk/ växtvärk redan? Kanske är mensvärk men de skulle jag känna igen ju.

Har inte berättat för mannen ännu ;)Planerar när och hur jag ska göra det.

Trött som en ja jag vet inte vad. Somnade i soffan 19.30 igår.

Jag har "mensvärk" och typ ont i äggstockarna i omgångar under dagarna :) det känns nästan som träningsvärk :O vad roligt för er! För mig är det första barnet och jag är i vecka 5 :) ska bli så spännande! Nästa vecka på min sambos födelsedag så ska vi iväg på första besöket hos barnmorskan.
  • Lillkolan
    Afasi skrev 2016-10-31 22:33:24 följande:
    Grattis och välkommen!
    Tack så mycket Glad

jösses bara från att inte ha känt nånting innan testet förutom att mina bröst gjorde satans ont i söndagskväll till att få allt på en gång. Det var därför jag gjorde testet då jag känner min kropp. Inatt har jag nog kissat 4 gånger, känt mig hungrig 3 gånger och inte kunnat somna om direkt pga det och nu när jag gick upp gick jag upp för tidigt just för att jag var så hungrig. Min mage är lite spänd och gasig Förvånad och så gör brösten ont. Ha ha ha snacka om att hjärnan styr mycket, innan testet var jag säker på att få ett minus igen och kände inget och nu känner jag mycket. korkade hjärna ;)

Grattis till er alla!
  • FrökenMp
    Lillkolan skrev 2016-11-01 06:46:11 följande:

Tack så mycket 

jösses bara från att inte ha känt nånting innan testet förutom att mina bröst gjorde satans ont i söndagskväll till att få allt på en gång. Det var därför jag gjorde testet då jag känner min kropp. Inatt har jag nog kissat 4 gånger, känt mig hungrig 3 gånger och inte kunnat somna om direkt pga det och nu när jag gick upp gick jag upp för tidigt just för att jag var så hungrig. Min mage är lite spänd och gasig  och så gör brösten ont. Ha ha ha snacka om att hjärnan styr mycket, innan testet var jag säker på att få ett minus igen och kände inget och nu känner jag mycket. korkade hjärna ;)

Grattis till er alla!

Haha kunde ha varit jag som skrivit det där!

Känner exakt som du. En brännande känsla i brösten och bröstvårtorna, kissade också fyra gånger inatt och konstant hungrig! Fick gräva fram en skål med tomater och morötter igårkväll för jag var så hungrig men ville inte äta "riktig" mat så sent haha.

Är konstant trött och superkänslig. Sambon tjatade om nån kaffefläck igår som jag inte torkat bort från bänken så jag började gråta för han var så jobbig.. Haha.

Ni som ska träffa barnmorska så tidigt, är det bara en introduktion ungefär eller får ni även vul?
  • GrönaDruvan

Någon mer som inte har något symptom än?
    De andra gångerna jag fått missfall har jag haft symptom, men denna gången inget....
    Kanske positivt?
    När jag väntade sonen för 6 år sedan hade jag heller inga symptom!

• Anderssonathalie
    TheFallenOne skrev 2016-10-31 23:15:59 följande:

Det ska gå bra ska du se. Vi är nog alla lite nervösa innerst inne oavsett vilket nummer i skaran det blir. ????

Ja det får vi hoppas :) Som du säger är nog alla nervös på ett eller annat sätt! :)
  • Anderssonathalie
    FrökenMp skrev 2016-11-01 08:10:55 följande:

Haha kunde ha varit jag som skrivit det där!

Känner exakt som du. En brännande känsla i brösten och bröstvårtorna, kissade också fyra gånger inatt och konstant hungrig! Fick gräva fram en skål med tomater och morötter igårkväll för jag var så hungrig men ville inte äta "riktig" mat så sent haha.

Är konstant trött och superkänslig. Sambon tjatade om nån kaffefläck igår som jag inte torkat bort från bänken så jag började gråta för han var så jobbig.. Haha.

Ni som ska träffa barnmorska så tidigt, är det bara en introduktion ungefär eller får ni även vul?

Hahah känner igen detdär med hungern, konstant och gräver i kylskåpet :'D

Mitt första besök hos barnmoskan kommer bara vara inskrivning :)
  • Sabiinan
    GrönaDruvan skrev 2016-11-01 10:00:00 följande:

De andra gångerna jag fått missfall har jag haft symptom, men denna gången inget....

Kanske positivt?

Mina symtom är som bort blåsta från dag till dag. Det är nog väldigt olika :) men hoppas det går vägen för dig :)!!
  • Sofie1986
    GrönaDruvan skrev 2016-11-01 10:00:00 följande:

Kanske positivt?

I 2-3 dagar har jag haft växtvärk, fram till i söndags hade jag jätte ämne bröst men när igår försvann typ allt :D

Ringed imorse till barnmorskan, fick tid 1 december för Vaginalt ultraljud och inskrivning hos barnmorskan. Spännande! :)
  • Sofie1986

Jag tänker väldigt mycket vad jag stoppar i mig och ska göra de under hela graviditeten.
    Mina 2 andra barn vägde 4400 och 4800.
    Så ska prova och se om det hjälper att ändra kosten under graviditeten och motionerna mycket.
    Detta skrämmer mig en del!

• jagkommerintepånågot

Hej, jag testade ju äntligen positivt med CB för en vecka sen (efter BIM+10) och fick Gravid 1-2, testade mig idag igen och förväntade mig 2-3, men fick samma. Bör jag oroa mig?

Svar på tråden BF juli 2017