BF juli 2017
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Någon annan som har plussat nyligen med BF juli och vill följas åt?
Är det fler som har träningsvärk/ växtvärk redan? Kanske är mensvärk men de skulle jag känna igen ju.
Har inte berättat för mannen ännu ;)Planerar när och hur jag ska göra det.
Trött som en ja jag vet inte vad. Somnade i soffan 19.30 igår.
Tack så mycket
jösses bara från att inte ha känt nånting innan testet förutom att mina bröst gjorde satans ont i söndagskväll till att få allt på en gång. Det var därför jag gjorde testet då jag känner min kropp. Inatt har jag nog kissat 4 gånger, känt mig hungrig 3 gånger och inte kunnat somna om direkt pga det och nu när jag gick upp gick jag upp för tidigt just för att jag var så hungrig. Min mage är lite spänd och gasig och så gör brösten ont. Ha ha ha snacka om att hjärnan styr mycket, innan testet var jag säker på att få ett minus igen och kände inget och nu känner jag mycket. korkade hjärna ;)
Grattis till er alla!
Någon mer som inte har något symptom än?
De andra gångerna jag fått missfall har jag haft symptom, men denna gången inget....
Kanske positivt?
När jag väntade sonen för 6 år sedan hade jag heller inga symptom!
Det ska gå bra ska du se. Vi är nog alla lite nervösa innerst inne oavsett vilket nummer i skaran det blir. ????
Haha kunde ha varit jag som skrivit det där!
Känner exakt som du. En brännande känsla i brösten och bröstvårtorna, kissade också fyra gånger inatt och konstant hungrig! Fick gräva fram en skål med tomater och morötter igårkväll för jag var så hungrig men ville inte äta "riktig" mat så sent haha.
Är konstant trött och superkänslig. Sambon tjatade om nån kaffefläck igår som jag inte torkat bort från bänken så jag började gråta för han var så jobbig.. Haha.
Ni som ska träffa barnmorska så tidigt, är det bara en introduktion ungefär eller får ni även vul?
De andra gångerna jag fått missfall har jag haft symptom, men denna gången inget....
Kanske positivt?
Kanske positivt?
Jag tänker väldigt mycket vad jag stoppar i mig och ska göra de under hela graviditeten.
Mina 2 andra barn vägde 4400 och 4800.
Så ska prova och se om det hjälper att ändra kosten under graviditeten och motionerna mycket.
Detta skrämmer mig en del!
Hej, jag testade ju äntligen positivt med CB för en vecka sen (efter BIM+10) och fick Gravid 1-2, testade mig idag igen och förväntade mig 2-3, men fick samma. Bör jag oroa mig?