Inlägg från: vertias |Visa alla inlägg
  • vertias

BF juli 2017

Jag plussade i söndags och är nu i vecka 4! :) jag blev gravid på andra försöket och vi är så lyckliga <3 lilla miraklet är beräknat 9/10 juli :) är första barnet så är såååå nervös!! Googlar om typ missfall hela tiden! Är jätte orolig :( man har ju hört att chansen är ganska stor såhär i början :/

• vertias
    joss92 skrev 2016-10-28 20:04:52 följande:

Grattis! Vi väntar också första barnet :) förstår dig jag är också såå nervös, mycket blandade känslor. Nervös och förväntansfull på en och samma gång.. Jag har köpt vitamintabletter från apoteket för gravida, hoppas på att de gör gott som tillskott! 

Grattis själv! Så roligt :D Ja jag vill bara att tiden ska gå fort så man är förbi vecka 12. Har du några symtom? Jag har typ "mensvärk", ont i äggstockarna och ont i brösten! Inget illamående och så än, men de kanske kommer :) vad äter du för vitaminer? Jag har ätit folsyra i snart två månader så hoppas de gett en bra "grund" :)
  • vertias
    Sofie1986 skrev 2016-10-31 11:58:57 följande:

Är det fler som har träningsvärk/ växtvärk redan? Kanske är mensvärk men de skulle jag känna igen ju.

Har inte berättat för mannen ännu ;)Planerar när och hur jag ska göra det.

Trött som en ja jag vet inte vad. Somnade i soffan 19.30 igår.

Jag har "mensvärk" och typ ont i äggstockarna i omgångar under dagarna :) det känns nästan som träningsvärk :O vad roligt för er! För mig är det första barnet och jag är i vecka 5 :) ska bli så spännande! Nästa vecka på min sambos födelsedag så ska vi iväg på första besöket hos barnmorskan.
Svar på tråden BF juli 2017