Inlägg från: Anderssonathalie |Visa alla inlägg
  • Anderssonathalie

BF juli 2017

Hej! Ja har äntligen fått ett plus efter 10 månaders försök, så nu är lyckan total! ???? det är mitt första barn och det är beräknat till den 2:a Juli ????

• Anderssonathalie

Såå mysigt med alla plus! :) Hur mår ni? Själv har jag helt galet ömma bröst och somnar som en ovaggad bebis närsomhelst på dygnet haha!! :'D

• Anderssonathalie

Jag fick tid 3 veckor efter att jag ringde barnmorskan. Ska dit nästnästa vecka. :)

Har bf 2:a Juli enligt uträkning i appen. Är mitt första barn, så nervös och nojig att hjärtat fortfarande slår.

• Anderssonathalie
    TheFallenOne skrev 2016-10-31 23:15:59 följande:

Det ska gå bra ska du se. Vi är nog alla lite nervösa innerst inne oavsett vilket nummer i skaran det blir. ????

Ja det får vi hoppas :) Som du säger är nog alla nervös på ett eller annat sätt! :)
  • Anderssonathalie
    FrökenMp skrev 2016-11-01 08:10:55 följande:

Haha kunde ha varit jag som skrivit det där!

Känner exakt som du. En brännande känsla i brösten och bröstvårtorna, kissade också fyra gånger inatt och konstant hungrig! Fick gräva fram en skål med tomater och morötter igårkväll för jag var så hungrig men ville inte äta "riktig" mat så sent haha.

Är konstant trött och superkänslig. Sambon tjatade om nån kaffefläck igår som jag inte torkat bort från bänken så jag började gråta för han var så jobbig.. Haha.

Ni som ska träffa barnmorska så tidigt, är det bara en introduktion ungefär eller får ni även vul?

Hahah känner igen detdär med hungern, konstant och gräver i kylskåpet :'D

Mitt första besök hos barnmoskan kommer bara vara inskrivning :)
Svar på tråden BF juli 2017