• Svar på tråden BF juli 2017
  • FrökenMp

Jag plussade idag på andra försöket:D

Har beräknad bf 8e juli. Det känns fortfarande så overkligt så vågar inte tro på det då jag fick missfall i juli...

Har verkligen inte känt mig gravid. Det enda är att jag fått massa finnar (jag får verkligen aldrig finnar) och att jag känner mig hungrig hela tiden. Inget jag reflekterat över direkt:) har även sjukt ont i tuttarna men tänkte att det berodde på mensen:)

• Newbie84

Känner mig väldigt gravid och är fruktansvärt trött, hjärnan funkar inte heller då jag gör fel på jobbet...

Vad kul med alla som plussat :) hoppas att det går vägen för oss nu.

Någon som minns när tröttheten brukar försvinna?

• Rutis

Jag plussade oxå idag! Känns overkligt då jag hade missfall förra månaden i v 10... men väljer att fokusera på att det kommer gå bra denna gång. Har starka symtom; ömma bröst, stickningar i livmodern, är gråtmild och väldigt trött. Grattis till er alla!

• CharlotteG

Plusade för 2 dagarsen :)! Har redan hunnit vatt hos barnmorskan igår för dom hade tid redan då haha :)!

Men har BF 2 juli 2017 :) och de är första barnet :).

C
  • FrökenMp

Alltså jag har inte riktigt koll på vad nästa steg efter plusset är? Ska man boka tid för någon slags koll? Vart isåfall? Ska jag ringa en barnmorska eller? Haha jag kan liksom inget om detta...:)

• mammsen79

Hej och Grattis ???? till er alla hoppar in här plussade i morse kl 06;30 väldigt tidigt pluss helt otroligt men fantastiskt ????,vill gärna vara med i Facebook grupp ????

• mammsen79
    Sazzle skrev 2016-10-25 14:37:07 följande:

Hej tjejer! Jag har startat en hemlig grupp på facebook för oss med bf i juli 17 och ju fler desto roligare! Skicla en vänförfrågan till mig på fb så lägger jag till er! ---> bit.ly/2eCrb0f

Vad heter du på fb?
  • Fjällsippa

Hej!

Jag har också BF 2/7 som det verkar. Andra barnet.

Jag lade till en friendrequest på dig Sazzle, vill gärna vara med i den hemliga gruppen.

• Fjällsippa

Runt v 13-14 för min del har jag för mig. Men då fick jag huvudvärk istället. Den här fången har jag huvudvärk redan nu..

Newbie84 skrev 2016-10-25 19:45:24 följande:

Känner mig väldigt gravid och är fruktansvärt trött, hjärnan funkar inte heller då jag gör fel på jobbet...

Vad kul med alla som plussat :) hoppas att det går vägen för oss nu.

Någon som minns när tröttheten brukar försvinna?

Svar på tråden BF juli 2017