BF juli 2017
Jag plussade i söndags :) bf 4 juli enligt natural cycels :) har 3 missfall innan och är livrädd för ett fjärde.
Jag plussade i söndags :) bf 4 juli enligt natural cycels :) har 3 missfall innan och är livrädd för ett fjärde.
Hej alla :) nu är jag i vecka 4+5 livrädd att det ska gå åt skogen. Mina symtom är som bort blåsta, var tvungen att ta ett nytt grav test som visade 3+. Hur är det med alla andra och era symtom :)?
Jag har lite molvärk (livmoder, ljumskar, rygg), svagt illamående, huvudvärk, och nu trött. Om du redan får 3+ på dag 4+5 så är det iaf inget fel på dina hcg-nivåer :) enligt tabeller jag hittat är första dagen över 2000 oftast 5+3. (3+ blir det om hcg är över 2000. Sen är det ju väldigt individuellt :) Det går säkert bra!
Det var en smilegubbe och inte alla dessa frågetecken :)
Då har du ju symtom :) Man måste ju inte ha starka symtom, det har Inter jag heller. Jag är v 4+2 idag. Har också haft två missfall, båda sent vecka 5... Så nuvarande mål är att klara sig en vecka till från idag så att jag hinner gå in i vecka 6 :)
Tack <3 Håller tummarna för dig med!!
Jag är illamående på morgonen och kvällen när jag är som tröttast,spänner i brösten till o från. Däremot har jag fått världens möblera om eller göra om nojja ????
Någon mer som inte har något symptom än?
De andra gångerna jag fått missfall har jag haft symptom, men denna gången inget....
Kanske positivt?
När jag väntade sonen för 6 år sedan hade jag heller inga symptom!
Ringde barnmorskan och fick tid den 17 november. Nu känns det mer på allvar!! Kommer då att vara i vecka 7+3
Hej, jag testade ju äntligen positivt med CB för en vecka sen (efter BIM+10) och fick Gravid 1-2, testade mig idag igen och förväntade mig 2-3, men fick samma. Bör jag oroa mig?