Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej. Har haft min första FET och är på ruvardag 5 nu. Hade en ET innan och fick MA. Hoppas det går Hela vägen denna gången.
Hej :) jag hänger gärna på här! Har nyligen gjort mitt första IVF och är på ruvardag 10.
Välkomna!
Välkomna!
Ska ju inte vara frågetecken ???? !!!
Hej!
Första ivf-försök här också :D
Är inne på ruvdag 6, testdag 30/10..
Är lite nojig nu när jag känner typ inget, bara bröst som ömmar lite och vet inget vad som händer därnere och googlar överallt också!
Lutinus, Oja jag kan hålla med att det är lite jobbig men värt! ;)
Håller timmar för er!
Håller tUmmar gör er, ska det stå! ;)
Hej!
Första ivf-försök här också :D
Är inne på ruvdag 6, testdag 30/10..
Är lite nojig nu när jag känner typ inget, bara bröst som ömmar lite och vet inget vad som händer därnere och googlar överallt också!
Lutinus, Oja jag kan hålla med att det är lite jobbig men värt! ;)
Håller timmar för er!
Skrev också fel ruvdag, det är min ruvdag 7 idag.. alltså fick jag in embryo i fredags, äggplockning var i onsdags..
Idag är det mitt humör som spökar, jag grät jättemycket för "ingenting"..
hur känner du dig idag? Kram