Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Får jag hoppa med? Första ivf-försöket och gjorde återföring med 3dagars embryo igår. testdag 14november :)
Ja då var jag tillbaka, samma kväll som jag fick en blödning så fick jag plus på testet. Väldigt svagt dock men var ju o andra sidan rd11 BIM-2. Igår fick jag en kraftigare blödning så antar att det är ett missfall som börjat... Har fortfarande plus på stickan men antar att det tar ett tag för det att försvinna. Ska testa på onsdag igen när jag har min testdag och sen får vi börja planera in ett nytt försök så fort som möjligt. Någon som har gjort fler försök och vet hur snabbt man kan få köra igång igen?
Vad roligt att du hälsade! :)
Jo.. jag har läst att desto fler tömda äggblåsor, desto ondare har man! men jag är alldeles för dålig för att vara hemma och bara "dega" så jag blir tokig snart. Hur många ägg plockade dem för dig? Oj! 12 stycken! Det var riktigt bra det! :) Vilken ruvardag är du på nu?
Vart går du på behandling?
Vad roligt att du hälsade! :)
Jo.. jag har läst att desto fler tömda äggblåsor, desto ondare har man! men jag är alldeles för dålig för att vara hemma och bara "dega" så jag blir tokig snart. Hur många ägg plockade dem för dig? Oj! 12 stycken! Det var riktigt bra det! :) Vilken ruvardag är du på nu?
Vart går du på behandling?
Får jag hoppa med? Första ivf-försöket och gjorde återföring med 3dagars embryo igår. testdag 14november :)
Haka på!
Hur länge blödde ni? Jag är inne på tredje dag med rosa flytning, och tog sista Lutinus idag på eftermiddag, nu nyss gick jag till toa, nu är det blandat rosa och brun, mest brunare..
Av nåt konstig anledning är jag väldig lugn av mig?
Hej! Ruvar sen i onsdags på 2 st 4 celliga fet! Fick ut 30 ägg och alla 30 blev befruktade. Har 14 st kvar i frysen. Har en son på 11 år från mitt förra förhållande, jag och sambon har försökt i 8 år. Har blivit gravid 2 ggr under ivf, MF båda ggr. När vi har la ivf på hyllan senaste året så blev jag gravid på naturlig väg men slutade med utomkvedskap, fick opereras akut i hemlandet. Tid bort högra äggledaren. Nu är vi på ivf igen och hoppas nått utav våra småttingar ska stanna kvar :) Testdag 9/11 :)
Hur länge blödde ni? Jag är inne på tredje dag med rosa flytning, och tog sista Lutinus idag på eftermiddag, nu nyss gick jag till toa, nu är det blandat rosa och brun, mest brunare..
Av nåt konstig anledning är jag väldig lugn av mig?