Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Nu håller vi tummarna att vi inte får ngt samtal så vi får sätta tillbaka ett idag :)
Nu är de 2 långa veckor i väntan på td :)
Nu är de 2 långa veckor i väntan på td :)
Åh vad spännande! :) Hur gick det med alla dina ägg? :)
Har testdag på fredag. Varje gång jag går på toaletten är jag nervös för att upptäcka att mensen ska ha kommit. Så himla jobbigt! :p Den borde komma när som helst men än så länge ingenting. Hoppas!
Igår och idag fick jag ljus rosa flytning på trosskydd, är på ruvdag 13 och kör på Lutinus 3 ggr/dag, är det normalt?
Har läst någonstans att det är normalt att blöda på ruvdag 12-14?
Lite nojig här...
Ja känns rätt overkligt samtidigt:)
De hade gjort icsi på 13 st, 7 blev befruktade, 1 till mig och så skulle de odla vidare 4 för o frysa. Så får väl svar nästa vecka om de blir något till frysen. :)
Ja, jag förstår precis vad du menar :) då håller vi tummarna åt alla håll nu då! :)
Igår och idag fick jag ljus rosa flytning på trosskydd, är på ruvdag 13 och kör på Lutinus 3 ggr/dag, är det normalt?
Har läst någonstans att det är normalt att blöda på ruvdag 12-14?
Lite nojig här...
Vet inte hur man svarar på en som har kommenterat?
Jag har tjuv testat i måndags, det syns nästan knappast, men om jag rör på olika vinkel och längre avstånd, såg det ut som ett spökstreck.. vet inte om jag inbillade mig eller inte, har TD på söndag, jag får vänta snällt :)
Förresten, jag testade på ruvdag 10..