Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Nej förlåt! På ruvardag 11 :)
Nej förlåt! På ruvardag 11 :)
Får jag hoppa med? Första ivf-försöket och gjorde återföring med 3dagars embryo igår. testdag 14november :)
Hej!
Får jag också vara med? Jag ligger hemma helt utslagen. Hade äggplock i onsdags och har fortfarande ont,, Inte lika ont, men rejält ont. Typ spännings/träningsvärk i hela buken, De plockade 19 stycken ägg. 9 stycken blev befruktade och nu väntar vi på insättning på måndag. Har fått testdag 13/11.
jen
Får jag hoppa med? Första ivf-försöket och gjorde återföring med 3dagars embryo igår. testdag 14november :)
Hej!
Får jag också vara med? Jag ligger hemma helt utslagen. Hade äggplock i onsdags och har fortfarande ont,, Inte lika ont, men rejält ont. Typ spännings/träningsvärk i hela buken, De plockade 19 stycken ägg. 9 stycken blev befruktade och nu väntar vi på insättning på måndag. Har fått testdag 13/11.
jen
Ja då var jag tillbaka, samma kväll som jag fick en blödning så fick jag plus på testet. Väldigt svagt dock men var ju o andra sidan rd11 BIM-2. Igår fick jag en kraftigare blödning så antar att det är ett missfall som börjat... Har fortfarande plus på stickan men antar att det tar ett tag för det att försvinna. Ska testa på onsdag igen när jag har min testdag och sen får vi börja planera in ett nytt försök så fort som möjligt. Någon som har gjort fler försök och vet hur snabbt man kan få köra igång igen?
Hej, hoppar in här. Jag är på ruvardag 11 och ska ta mitt test den 4:e. Det här är 2:a IVF försöket. Fick missfall i v9 i somras. Nu är jag så nervös att det inte ska gå vägen igen då jag har svårt att producera äggblåsor. Det finns nämligen en risk att jag inte får en ny chans med mina egen äggproduktion ????. Har fått rosa flytningar idag och på dag 7. Så fort det blir så får man ju sån panik ???? Vill så gärna att det är vår tur nu! Vi har försökt i 5 år.
Vad roligt att du hälsade! :)
Jo.. jag har läst att desto fler tömda äggblåsor, desto ondare har man! men jag är alldeles för dålig för att vara hemma och bara "dega" så jag blir tokig snart. Hur många ägg plockade dem för dig? Oj! 12 stycken! Det var riktigt bra det! :) Vilken ruvardag är du på nu?
Vart går du på behandling?