Ruvare oktober 2016
Hej :) jag hänger gärna på här! Har nyligen gjort mitt första IVF och är på ruvardag 10.
Hej :) jag hänger gärna på här! Har nyligen gjort mitt första IVF och är på ruvardag 10.
Välkomna!
Är på ruvardag 12 idag och har börjat få gulaktig flytningar :( Brukar få det innan mens så det känns inte så hoppfullt längre. På ruvardag 9 fick jag kraftig mensvärk och det fick jag på kvällen när jag hade gått och lagt mig. På morgonen kände jag mig som vanligt igen. Det var den enda gången jag fick symtom annars har jag känt mig som vanligt, förutom att mina bröst ömma så fruktansvärt, det fick jag när jag började med sprutorna. Känner mig så förvirrad vad mensvärken kom ifrån och den gulaktiga flytning? 3 dagar kvar nu så det återstår och se. Än så länge har inte mensen syns till och det får jag hoppas att jag slipper se den igen.
Jag har en fråga, igår kväll dag 8 i ruvningen så fick jag lite rosa slemmig flytning och idag orange och bruna flytningar och enorm mensvärk som kommer och går....suck....men kan mensen bli såhär tidig efter IVF? brukar då ha längre tid efter äggplock/ägglossning. Någon som vet....... Någon som ändå vart gravid trots molande värk och sådana flytningar eller är det kört nu :(
Tack snälla för hopp!!! Detta gör mig knäpp......vill ju så gärna....
Kram tillbaka, ena stunden slutar spottings för att sen starta igen o ena stunden tycker jag mig känna lite hopp och nästa uppgiven, för visst är det väl ändå troligt att det borde visat positivt idag om det var så. Känns som alla som plussat gör det redan dag 7-9 så man blir rätt inställd på vad som väntar....KRAM till Er kämpar <3
Är idag på ruvar dag 10 av en 3 dagars... haft rosa/bruna flygningar sen igår... tog ett gravtest idag (clearblue, digital) som visade på gravid!!! Kan man lita på svaret? Kan det fortfarande visa falskt positivt?
åh vad roligt, stort grattis till plusset! Klart du ska lita på det!