• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Filli89
    Newbie84 skrev 2017-03-21 20:12:51 följande:
    Jag vet vilken jag vill ha denna gång och tänker att jag beställer runt v30 om det inte dyker upp något bra erbjudande. Vissa vagnar har lite leveranstid så det kan man ju alltid kolla upp. Sist beställde vi vagn från Holland, så ett tips om du vill ha en holländsk vagn (bugaboo, joolz) vi fick våran inkl tillbehör 6000kr billigare :)
    Jag fick min förrigår från Holland. Buggabo donkey för cirka 1000 euro nästan 3 tusen billigare än Sverige, o massa andra erbjudande till. Super hemsida faktist:)
  • Strudel
    Filli89 skrev 2017-03-22 17:14:00 följande:

Jag fick min förrigår från Holland. Buggabo donkey för cirka 1000 euro nästan 3 tusen billigare än Sverige, o massa andra erbjudande till. Super hemsida faktist:)

Vad var det för hemsida ni har beställt från Holland? Vi var inne på mypram.se där man kan beställa vagnar från Tyskland, Teutonia Be You Elite heter en jag kikade på där man kan välja olika trevliga tyger på sittvagnen. Frågan är ju om man vågar beställa sånt på nätet, vad gör man om någonting går sönder på vagnen liksom. Klurigt!
  • Filli89
    Strudel skrev 2017-03-23 19:58:30 följande:
    Vad var det för hemsida ni har beställt från Holland? Vi var inne på mypram.se där man kan beställa vagnar från Tyskland, Teutonia Be You Elite heter en jag kikade på där man kan välja olika trevliga tyger på sittvagnen. Frågan är ju om man vågar beställa sånt på nätet, vad gör man om någonting går sönder på vagnen liksom. Klurigt!
    Jag beställde från babyplus.nl, mkt bra sida och bra service. Jah tycker det är värt det för beställde donkyn o den kostar nästan 3 tusen mindre än svenska priset, köpte även massa suffletter, babyskydd +Isofix för priset av vad bara vagnen går på i Sverige. Kollade med några som skickat tillbaka vagnen vid skada osv o även d har gått smidigt, 3års garantin gäller även där iaf för donkeyn.
  • Newbie84
    Filli89 skrev 2017-03-23 21:40:18 följande:

Jag beställde från babyplus.nl, mkt bra sida och bra service. Jah tycker det är värt det för beställde donkyn o den kostar nästan 3 tusen mindre än svenska priset, köpte även massa suffletter, babyskydd +Isofix för priset av vad bara vagnen går på i Sverige. Kollade med några som skickat tillbaka vagnen vid skada osv o även d har gått smidigt, 3års garantin gäller även där iaf för donkeyn.

Beställde från samma och då sa de att de skickar reservdelar om det behövs, bara att ta en bild och om det är fel på vagnen så var det garanti. Allt funkade bra och vi var supernöjda!
  • Oktober23

Hej!
    Tänkte kolla lite med er som har barn sedan tidigare och till er blivande föräldrar.. kommer ni att köpa skor till era bebisar trots att de inte går? Jag har sett lite olika och tänker själv att det är väl ganska onödigt med skot när de inte ens går? .. eller? Tänker jag fel?

• Madde87

Kommer inte att köpa skor. Det är väl skönare utan tänker jag. Strumpor och tossor räcker när man ska iväg :)

• Sommarnatt10
    Oktober23 skrev 2017-03-25 13:10:26 följande:

Hej!

Tänkte kolla lite med er som har barn sedan tidigare och till er blivande föräldrar.. kommer ni att köpa skor till era bebisar trots att de inte går? Jag har sett lite olika och tänker själv att det är väl ganska onödigt med skot när de inte ens går? .. eller? Tänker jag fel?

Har inte haft skor till de andra å kommer inte att köpa till dessa heller... känns onödigt
  • elyse

Hej!

Nej. Nåt toffel-liknande till augusti/september innan det är dags för fodrade tossor.
  • Filli89

Hej!

Jag hade inte tänkt köpa skor när bebisen inte kan gå. Tycker det ser så obekvämt ut med hårda skor för en som bara ligger, såna mjuka skor ja men inga riktig skor, onödigt med pengar dessutom som blir för små efter en vecka haha. Generellt tycker jag att En bebis ska ligga bekvämt med typ bara mjuka, gosiga o bekväma kläder som bodys o söta newbie kläder typ. Ser så hemskt ut med bebisar i jeans o skor. Ja vet att jag inte hade velat ligga i sånt iaf så jag tänker detsamma för bebisen.