Inlägg från: Milou3 |Visa alla inlägg
  • Milou3

38+ och försöker bli gravid.

Nä jag tror fan inte det tagit sig denna gång heller :( visserligen bara äl+5 men är så öm i brösten och det var jag inte sist jag plussade!! Jag ger liksom upp tidigare och tidigare och illamåendet är puts väck. Skit också.

Och det där "när man minst anar det" ... kommer liksom aldrig att ske. Min temp tycker jag ligger ovanligt lågt med :( och jobbig jäkla molvärk som mer känns koncentrerad till mitten av livmodern, inte så där mot sidorna och annorlunda som det kändes sist.

Bara beställa fler äl-test och ta sig ett glas rött. Bläää :(

• Milou3
    smurfen 11 skrev 2017-09-28 18:15:54 följande:

Symptom kan ju skilja sig åt, så ge inte upp än!

Ska också ta ett glas rött i helgen...min mens är på g. Suck. Behöver dränka min sorg lite:(

Blivit sjuk nu efter äl och hade ett liiitet hopp att det kanske tagit sig då, men icke.

Jag kan inte fortsätta så här månad efter månad. Blir knäpp av detta. Och det mest drastiska är egentligen att ta en paus från allt utom just själva liggandet :)

Tänk att bara inte veta vilken jäkla cykeldag man är på och tänka "hm, borde inte jag haft mens nyss" - så slinker man in på Apoteket och köper ett cb digitalt som visar "gravid 2-3" typ! Åhhhhh uähhhhh fan.
  • Milou3
    DragonWoman skrev 2017-09-29 06:52:29 följande:

Mensen kom igår kväll så nu siktar jag på 9/10 och förhoppningsvis en hel del svar

:( blä för mens! Hoppas spolningen gör susen!
  • Milou3
    Anonym (Sanna) skrev 2017-09-29 08:16:24 följande:

Trist Dragonwoman. Nya tag och bra du har den 9:e inbokad.

Jag ska träffa läkare den 9:e ang tsh. Förhoppningsvis kan det komma något gott av det. Inte för att jag egentligen har lust börja äta medicin.

Denna månad blev det ingenting för oss. Kände tydligt av äl i natt och vi fick inte till det igår heller.

Nej men vad är detta :( nu måste lite tur in i tråden!

Kram på er och trevlig helg!
  • Milou3

Äl+7 och fin trifasisk tempkurva MEN molvärk och ilningskänsla vid livmodertappen vilket inte bådar gott :( Får alltid så innan mens. Känns typ som mensen kommer tidigare med. Är 100% säker att mensen kommer nästa fredag ( eller tidigare) FAN!

• Milou3

Jag hade ett väldigt tidigt mf i dec 2016, började blöda 4-5 dagar efter Bim så hann glädjas en vecka. Sen hände samma sak nu i början av juni - började blöda 2-3 dagar efter Bim. Båda ggr när jag gått på toa och gjort nr2.

• Milou3

Haha bakis som ett ägg och lite rastlös tog jag ändå ett test i för en stund sen. Såg ju inget såklart men nu när det torkat skymtar jag nåt tror jag. Fast det blir nog så när de torkat kom jag på sen.

• Milou3
    DragonWoman skrev 2017-09-30 18:59:47 följande:

En fråga om progesterall.. Kan mensen bli mer sparsam när man använder den? Niagariafallen har uteblivit denna gången och blödningarna är typ normala känns konstigt bara att det blivit såhär nu...

Ja kanske faktiskt. Inget jag läst om men har själv inget Niagarafall längre. Första dagen bara sen lugnar det ner sig betydligt!
  • Milou3
    DragonWoman skrev 2017-09-30 20:41:58 följande:

Känns ju jäkligt positivt iaf, att mensen rättar till sig

Tänker fortsätta med progesterall av bara den anledningen nu

Jag tycker även mensvärken lindrats av progesterall!
  • Milou3
    DragonWoman skrev 2017-09-30 21:15:57 följande:

Ja det tycker jag med men tog 2 dagar innan jag kom på vad som saknades ha ha.. Känns positivt för humöret med, inte lika mensvärkssur

Exakt! Pms har lindrats :)
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.