Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Jag har gått ner över 33,8 kilo sedan sommaren 2016 jag vägde 124,8 kilo innan jag har inte kunnat klä mig fint tidigare eller vågat ha strumpbyxor utan Att skämmas för min kropp jag har velat ha strumpbyxor i färger så ofta nu när jag kan klär jag mig i det. Jag kanske är som ett barn på julafton som gärna köper de färgerna jag så länge har önskat att jag kunde ha och kjol det handlar inte om Att jag är kåt det handlar om att jag vill vara vacker känna mig fin! Jag berömmer gärna andras färger men om man tar det på fel sätt och tror jag gjör det för att jag är kåt kvinna kan jag sluta skriva kommentarer .
Du har så rätt stämmer in på allt du skriver.
Starkt jobbat av dig :). Förstår då att det känns extra roligt att variera bland allt fint som passar nu.
Mina gröna idag!
DIM 15 denier halvblanka idag. Färgen är Gazelle. Mitt behov har äntligen stillats den här veckan för de här är helsköna. Fjäderlätta, stunsiga och smekande mot mina ben. Känsloupplevelsen är klart större än synintrycket för det är fult med halvblanka nylonstrumpor. På kvinnoben kan man ha överseende med det men på mina ben är det inget mindre än katastrof. Undrar än en gång varför jag tycker och känner som jag gör? Hur i hela friden kan jag tycka det är så sanslöst skönt och behagligt med denna obetydliga, tunna och intetsägande spindelväv mot min hud?
DIM 15 denier halvblanka idag. Färgen är Gazelle. Mitt behov har äntligen stillats den här veckan för de här är helsköna. Fjäderlätta, stunsiga och smekande mot mina ben. Känsloupplevelsen är klart större än synintrycket för det är fult med halvblanka nylonstrumpor. På kvinnoben kan man ha överseende med det men på mina ben är det inget mindre än katastrof. Undrar än en gång varför jag tycker och känner som jag gör? Hur i hela friden kan jag tycka det är så sanslöst skönt och behagligt med denna obetydliga, tunna och intetsägande spindelväv mot min hud?
Mina idag ! Röda med kjol