• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Q utan strumpbyxor)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-01-12 09:52:08 följande:

jag gillar strumpbyxor med färg . Jag känner mig vacker då det fick bli mina gröna igen. jag har svarta och gråa med men tycker bättre om mina gröna eller röda . Snart kommer mina andra fina. Menar du att jag skulle vara kåt kvinna

för att jag tycker om strumpbyxor med färg? Får är det fel Att tycka om det måste man tycka om svart och brunt för att inte bli betraktad som Normal som kvinna?

Jag tror att KarlssonsKalle jobbar på att få igång ett samtal där sex och strumpbyxor går hand i hand. Han vill kanske se mer sexuella bilder av dig samt få visa upp sig själv i strumpbyxor på ett sexuellt sätt.

Jag tror att män förknippar sexuella känslor med strumpbyxor mer än vad en kvinna gör.

Om du gillar att använda fina strumpbyxor och ta lite bilder och visa färgerna här så ska du göra det, men på ditt eget vis.

Att förutsätta att en kvinna är kåt av sig bara för hon gillar att klä sig i strumpbyxor förstår jag inte.
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-12 10:26:23 följande:

NEJ!!! jag menar inte att du verkar kåt pga att du gillar färger! Jag fick bara intrycket av det genom allt du skrivit samt hur dina ben ser ut (fina!)....

Men jag kanske tog fel...

Själv har jag ett par svarta under idag som jag faktiskt tycker är rätt segiga (mönstret).

Okej jag tycker om färger och ser gärna färger på andra det är snyggt! Svart är fint
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-12 10:33:31 följande:

Jag tror att KarlssonsKalle jobbar på att få igång ett samtal där sex och strumpbyxor går hand i hand. Han vill kanske se mer sexuella bilder av dig samt få visa upp sig själv i strumpbyxor på ett sexuellt sätt.

Jag tror att män förknippar sexuella känslor med strumpbyxor mer än vad en kvinna gör.

Om du gillar att använda fina strumpbyxor och ta lite bilder och visa färgerna här så ska du göra det, men på ditt eget vis.

Att förutsätta att en kvinna är kåt av sig bara för hon gillar att klä sig i strumpbyxor förstår jag inte.

• Anonym (jag)

Jag har nästan alltid strumpbyxor och kjol eller klänning. På vintern tjocka och på sommaren tunna strumpbyxor eller stay-ups eller knästrumpor.

• Anonym (jag)
    LadyB skrev 2017-01-11 11:43:59 följande:

Tror han menar såhär..

Nej män ska inte ha strumpbyxor.
  • Anonym (Kvinna)

Jag har gått ner över 33,8 kilo sedan sommaren 2016 jag vägde 124,8 kilo innan jag har inte kunnat klä mig fint tidigare eller vågat ha strumpbyxor utan Att skämmas för min kropp jag har velat ha strumpbyxor i färger så ofta nu när jag kan klär jag mig i det. Jag kanske är som ett barn på julafton som gärna köper de färgerna jag så länge har önskat att jag kunde ha och kjol det handlar inte om Att jag är kåt det handlar om att jag vill vara vacker känna mig fin! Jag berömmer gärna andras färger men om man tar det på fel sätt och tror jag gjör det för att jag är kåt kvinna kan jag sluta skriva kommentarer .

• livserfaren
    Anonym (Q utan strumpbyxor) skrev 2017-01-12 10:33:31 följande:

Du har så rätt stämmer in på allt du skriver.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (jag) skrev 2017-01-12 10:43:12 följande:

Jag har nästan alltid strumpbyxor och kjol eller klänning. På vintern tjocka och på sommaren tunna strumpbyxor eller stay-ups eller knästrumpor.

• KarlssonsKalle

Passade på att ta en bild på dagens lite tunnare bomullsstrumpbyxor.
  • Anonym (Kvinna)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-12 11:33:17 följande:

Passade på att ta en bild på dagens lite tunnare bomullsstrumpbyxor.

Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?