Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Ok jag förstår.... Det är nog lite ovanligt annars att våga visa att man går i strumpbyxor om man inte är transa.
Tror han menar såhär..
Tror han menar såhär..
Jag tror annars inte att det finns något samband mellan att vara bög och att gilla strumpbyxor.
När jag ser lite på dina bilder så slår det mej att du verkar vara en mycket kåt kvinna....
Så du tyckte också jag var "läcker i mina rosa?
Jag har mina gröna på mig idag .
Jag har mina gröna på mig idag .
jag gillar strumpbyxor med färg . Jag känner mig vacker då det fick bli mina gröna igen. jag har svarta och gråa med men tycker bättre om mina gröna eller röda . Snart kommer mina andra fina. Menar du att jag skulle vara kåt kvinna
för att jag tycker om strumpbyxor med färg? Får är det fel Att tycka om det måste man tycka om svart och brunt för att inte bli betraktad som Normal som kvinna?
jag gillar strumpbyxor med färg . Jag känner mig vacker då det fick bli mina gröna igen. jag har svarta och gråa med men tycker bättre om mina gröna eller röda . Snart kommer mina andra fina. Menar du att jag skulle vara kåt kvinna
för att jag tycker om strumpbyxor med färg? Får är det fel Att tycka om det måste man tycka om svart och brunt för att inte bli betraktad som Normal som kvinna?